گیمینگرویتی

ثبت نام

تاد هاوارد: بازی The Elder Scrolls 6 اوج شبیه‌ساز دنیای فانتزی خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، با توجه به مصاحبه اخیر تاد هاوارد به‌نظر می‌رسد بازی The Elder Scrolls 6 از شرکت Bethesda قرار است به عنوانی تبدیل شود که مانند آن بسیار کم است.

تاد هاوارد در پاسخ به سوالی از GQ راجع به بازی بعدی این مجموعه گفت تیم آن‌ها می‌خواهد اوج شبیه‌ساز دنیای فانتزی را طراحی کنند. هنوز مشخص نیست آن‌ها دقیقا چگونه می‌خواهند به چنین چیزی دست یابند. هاوارد گفت حال که 5 سال از معرفی بازی می‌گذرد، به روش‌های متفاوتی می‌توان این کار را انجام داد.

در ادامه از او پرسیده شد ایا از معرفی زودهنگام The Elder Scrolls 6 پشیمان است یا نه. وی در پاسخ گفت: «من بارها این سوال را از خود پرسیده‌ام. نمی‌دانم. احتمالا باید آن را به شکل ساده‌تری معرفی می‌کردم.»

با توجه به اینکه تمرکز کامل تیم سازنده روی Starfield بوده، جای تعجب ندارد که هنوز بازه زمانی انتشار The Elder Scrolls 6 مشخص نیست. این بازی قرار است آخرین تجربه کارگردانی تاد هاوارد باشد. عرضه آن برای سال 2026 محتمل به‌نظر می‌رسد. قبلا در زمان معرفی گفته شده بود بازی حداقل 5 سال با انتشار فاصله دارد که بدیهی است چنین نشد. خارج از آنکه در دست توسعه بودن آن عمومی شده، جزئیات بسیار کم دیگری در دسترس هستند. با توجه به شایعات، داستان آن در Hammerfell جریان دارد.

هنوز تاریخ انتشار و حتی پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نیستند. در صورت انتشار جزئیات بیشتر ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *