گیمینگرویتی

ثبت نام

مایکروسافت سال 2026 را برای عرضه The Elder Scrolls 6 هدف گرفته است

شاید تاریخ انتشار The Elder Scrolls 6 آنقدری که بسیاری انتظار داشتند دور نباشد. طبق اطلاعات جدیدی که در دادگاه FTC و مایکروسافت بیان شد، این عنوان فقط 3 سال با عرضه فاصله دارد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت DSOGaming در خبری نوشت وکیل مایکروسافت در طول دادگاه اعلام کرد ششمین نسخه از مجموعه The Elder Scrolls سال 2026 را برای عرضه هدف گرفته است. چنین چیزی مقداری غیر منطقی به‌نظر می‌رسد، چراکه پیش از این گفته شده بود بازی حداقل 5 سال با انتشار فاصله دارد. Bethesda فعلا مشغول کار روی Starfield است و توسعه The Elder Scrolls 6 هنوز به‌طور کامل آغاز نشده است. جالب می‌شود ببینیم آیا واقعا مایکروسافت انتظار عرضه این بازی تا 3 سال آینده را دارد یا چنین تاریخی به دلیل نامشخص دیگری در دادگاه مطرح شد. البته شایعات سال گذشته حاکی از آن انتشار این عنوان بین سال 2025 و 2026 بودند، پس شاید بیانیه وکیل مایکروسافت تا حدی رنگ حقیقت به خود داشته باشد.

ساخت بازی‌های جهان‌باز عظیم نقش‌آفرینی بسیار طولانی‌تر شده و مدت زمان بیشتری از آن‌ها پشتیبانی می‌شود. به همین ترتیب تاد هاوارد هم اوایل این ماه گفته بود فکر می‌کند The Elder Scrolls 6 آخرین بازی ساخته شده توسط او خواهد بود. چنین چیزی باعث تعجب نیست، اما اگر واقعا این اتفاق رخ دهد، بازی‌های Bethesda بعد از دوران تاد هاوارد تغییر قابل توجهی به خود خواهند دید زیرا وی از سال 1994 در ساخت عناوین این شرکت نقش داشته است.

بازی The Elder Scrolls 6 مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد و هنوز تاریخ انتشار آن تایید نشده است. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر ما شما را به‌روز خواهیم گذاشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *