Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
بازی The Elder Scrolls 6 از همان سیستم ارتقای لول Skyrim استفاده خواهد کرد - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی The Elder Scrolls 6 از همان سیستم ارتقای لول Skyrim استفاده خواهد کرد

در حالی که Bethesda Game Studios همچنان پشتیبانی از Starfield را ادامه خواهد داد، این استودیو تمرکز خود را به بازی بعدی بسیار مورد انتظار خود، The Elder Scrolls 6، معطوف کرده است. در حالی که این بازی از مرحله پیش تولید به مرحله توسعه اولیه منتقل شده است، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم، از محیط و مکانیک ها گرفته تا زمان انتشار آن. حتی مایکروسافت نیز در مورد دوره انحصاری بودن آن مطمئن نیست، اگرچه معتقد است انتشار آن در حدود پنج سال آینده امکان پذیر است.

در گفتگو با Minmaxx، مدیر طراحی سابق Bruce Nesmith، که قبل از ترک Bethesda در سال 2021 روی Starfield کار می کرد، برخی جزئیات جدید و جالب را به اشتراک گذاشت. شاید مهمترین چیز این باشد که The Elder Scrolls 6 دارای همان مکانیک های ارتقای لول Skyrim خواهد بود.

«من تمام سیستم جادو برای Skyrim را طراحی کردم، Todd را متقاعد کردم که به من اجازه دهد همه چیز را از نو شروع کنم، و او به اندازه کافی به من اعتماد کرد که این کار را انجام دهم. احتمالاً هنوز ردپایی از آن در بازی ششم وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازی The Elder Scrolls 6 احتمالا انحصاری Xbox و PC خواهد بود 

«ایده اینکه هر چه بیشتر کاری را انجام دهید در آن بهتر می‌شوید، ایده اصلی من نبود، اما من نقش بزرگی در آن داشتم. این ایده مطمئناً ادامه خواهد داشت. بسیاری از مفاهیم مربوط به نحوه ارتقای سطح و چیزهایی از این قبیل وجود خواهد داشت که ایده‌های جدیدی به آنها اضافه می شود، اما من شرط می‌بندم که برخی از چیزهایی که من روی آنها کار کردم همچنان در بازی جدید باقی خواهند ماند.»

با توجه به اینکه توسعه دهنده چقدر دوست دارد مفاهیم و سیستم‌ها را بین انتشارات مختلف منتقل کند، این موضوع چندان تعجب آور نیست. Bethesda هنوز هیچ پلتفرمی را برای The Elder Scrolls 6 اعلام نکرده است، اما این بازی می تواند آخرین عنوان در این سری باشد که توسط Todd Howard توسعه داده شده است. در همین حال، برای دریافت آپدیت های بیشتر منتظر بمانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *