گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: استودیوی Virtuos روی ریمستر/بازسازی بازی The Elder Scrolls 4: Oblivion کار می‌کند

بیش از یک دهه از عرضه آخرین نسخه از مجموعه Elder Scrolls می‌گذرد. مشخصا صبر برای عرضه بازی The Elder Scrolls 6 هم طولانی‌تر خواهد بود. با این حال، نکته جالب ماجرا اینجاست که طرفداران این مجموعه شاید در آینده‌ای نزدیک بتوانند انتظار انتشار نسخه جدید و خاص دیگری را داشته باشند. به گزارش گیمین‌گرویتی، خبرهای جدید حاکی از آن هستند که بازسازی بازی The Elder Scrolls 4: Oblivion توسط استودیوی Virtuos در حال انجام است. این استودیو به شرکت کونامی در بازسازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater کمک می‌کند.

این اطلاعات لو رفته توسط کاربری در Reddit منتشر شده که مدعی بود کارمند سابق Virtuos در پاریس است. هرچند پست او تا به الان غیر فعال شده، مدیران Reddit هویت وی را تایید کرده‌اند.

طبق اطلاعات لو رفته، Virtuos در حال کار روی نسخه بازسازی شده/ریمستر The Elder Scrolls 4: Oblivion است که با توجه به گزارشات از یک «سیستم یکی شدن» استفاده می‌کند؛ یعنی این نسخه در واقع کدها و انجین بازی اصلی را ترکیب خواهد کرد (شامل فیزیک و سیستم‌های گیم‌پلی بازی اصلی) اما جلوه‌های گرافیکی و بصری جدید را از طریق انجین Unreal 5 رندر می‌کند.

فردی که اطلاعات را لو داده می‌گوید Virtuos هنوز تصمیم مطمئنی نگرفته که آیا این پروژه (با نام رمزی Altar) ریمستر خواهد بود یا یک بازسازی کامل. بسته به آنچه که این پروژه به آن تبدیل می‌َشود، باید بین اواخر 2024 یا اوایل 2025 منتظر انتشار آن باشیم. به‌نظر می‌رسد Black Shamrock که استودیوی تحت مالکیت Virtuos است در بخش جلوه‌های هنری بازی کمک می‌رساند.

البته بهتر است این خبر را مانند سایر گزارشات غیر رسمی به عنوان شایعه در نظر گرفت. حداقل باید تا شنیدن خبری ر سمی از سوی مایکروسافت یا بتسدا چیزی را قطعی ندانیم. در هر صورت اگر این بازسازی/ریمستر واقعی باشد، جالب می‌شود ببینیم در انحصار ایکس باکس خواهد بود یا برای پلی استیشن هم در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *