گیمینگرویتی

ثبت نام

اعلام تاریخ پخش فصل جدید انیمه The Devil Is a Part-Timer!! با انتشار تریلری جدید

سایت رسمی The Devil Is a Part-Timer!! دومین ویدیوی تبلیغاتی از فصل دوم این انیمه که براساس لایت ناولی با همین نام از Satoshi Wagahara است را منتشر کرد. این ویدیوی تبلیغاتی جدید موسیقی‌های تیتراژ آغازین و پایانی را به ما ارائه داد. همچنین 3 بازیگر جدید معرفی شدند. 13 جولای (22 تیر) باید منتظر پخش فصل دوم باشیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی این انیمه همچنین کاور اصلی فصل دوم را منتشر کرد. پیش از این همچنین مشخص شده بود Madoka Asahina نقش شخصیت Acieth Alla را بازی خواهد کرد.

آهنگ تیتراژ پایانی انیمه، “bloomin” از Liyuu خواهد بود و nano.RIPE هم موسیقی تیتراژ آغازین را می‌سازد که “Hikari no Nai Machi (A City Without Lights)” نام دارد.

روز 13 جولای (22 تیر) فصل دوم از TOKYO MX و BS11 پخش خواهد شد. این پخش همچنین به‌صورت اختصاصی در ژاپن از Disney + Star صورت می‌گیرد. سپس انیمه در MBS و AT-X هم استریم می‌شود. سازندگان آن را به عنوان فصل دوم معرفی می‌کنند. اما این موضوع به وجود 2 علامت تعجب در نام آن اشاره دارد. انیمه قبلی The Devil Is a Part-Timer! فقط یک علامت تعجب داشت. به‌طور کلی این سومین فصل از این انیمه تلویزیونی محسوب می‌شود.

انیمه The Devil Is a Part-Timer!! جولای 2022 آغاز به پخش کرد. استریم زنده آن همچنین در همان روز و ساعت توسط Disney + در ژاپن انجام شد. Crunchyroll هم همزمان با پخش در ژاپن آن را استریم کرد.

دایسوکه سوکوشی (Isekai Cheat Magician و Girl Friend Note) و Studio 3Hz جایگزین Naoto Hosoda و White Fox برای ساخت فصل جدید شدند.

شرکت Yen Press که لایت ناول و اقتباس مانگایی Akio Hiiragi را مننتشر کرده، در توضیحات داستانی The Devil Is a Part-Timer!! نوشته است:

«Devil King بعد از آنکه توسط Emilia قهرمان شکست خورد، با فرمانده خود مجبور به عقب‌نشینی سریعی به سمت جهانی موازی شد. آن‌ها سر از توکیوی امروزی و شلوغ در آوردند. با توجه به اینکه جادوی لازم برای بازگشت به خانه را ندارند، مجبور به ادامه زندگی عادی با هویت انسانی می‌شوند تا راه‌حل بهتری پیدا کنند. Satan برای نان در آوردن شغل خوبی در یکی از فست فودی‌های نزدیک محل خود می‌یابد. حال که او با ذهن شیطانی خود در زنجیره مدیریت غذایی در حال پیشرفت است، پس عطشش برای فتح قلمروها چه می‌شود؟»

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را مشاهده کنید:

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *