گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر فصل چهارم سریال The Boys شخصیت مرموز Jeffrey Dean Morgand و جنگ داخلی را معرفی می‌کند

ما هنوز نمی دانیم دقیقاً جفری دین مورگان در فصل چهارم سریال The Boys نقش چه کسی را بازی می کند، اما به لطف اولین تیزر تریلر، می دانیم که او چه فکری در مورد تیم Butcher دارد.

این پیش نمایش که روز شنبه در برزیل طی مراسم CCXP منتشر شد، شخصیت مورگان را با کت و شلوار مشکی نشان می‌دهد که در حال دست دادن با Butcher است. این می‌تواند به معنای آشنا بودن این دو با یکدیگر باشد.

آلتر-ایگوی مورگان می‌پرسد: “با تیم شمام، کدتون چی بود؟” هنگامی که Butcher پاسخ می دهد، “The Boys”، مورگان پاسخ می دهد: “هوف، این مزخرف به ذهن کی رسید؟”

فصل چهارم این سریال پرفروش Prime Video که در سال 2024 به نمایش درآمد، جهان را “در آستانه” می بیند، در حالی که “ویکتوریا نئومان از همیشه به کاخ سفید نزدیک‌تر است و زیر انگشتان هوملندر قرار دارد که در حال تثبیت قدرت خود است.” «Butcher، که تنها چند ماه فرصت زندگی دارد، پسر بکا و همچنین کار خود را به عنوان رهبر The Boys از دست داده است. بقیه اعضای تیم از دروغ های او خسته شده اند. با بالا گرفتن مشکلات، آنها باید راهی برای همکاری و نجات جهان قبل از اینکه دیر شود پیدا کنند.»

در واقع، وضعیت کلی در تیزر بسیار بد به نظر می رسد و اوضاع بین طرفداران Starlight و طرفداران Homelander به خشونت کشیده شده است. چندین Supe جدید نیز وجود دارند (از جمله یکی که قدرت او واقعاً باعث لرزیدن ما می شود).

اریک کریپکه، مجری برنامه، در مصاحبه ای با TVLine فاش کرد که رویدادهای اخیر در اسپین آف Gen V، به خصوص Butcher که برنامه مخفی و شیطانی Woods و ویروسی را که می تواند Supe را بکشد، کشف کرد که در حال حاضر در اختیار ویکتوریا است، “در فصل ۴ بسیار مهم خواهد بود.”

علاوه بر مورگان – که آخرین فارغ التحصیل Supernatural است که در سریال کمیک بوکی ظاهر می‌شود – فصل آینده همچنین شاهد حضور رز ماری دوویت (ایالات متحده تارا، Little Fires Everywhere) به عنوان مادر هیوگی کمپبل خواهد بود. سوزان هیوارد (Orange Is the New Black) به عنوان Sister Sage سوپ؛ Valorie Curry (The Following) به عنوان Firecracker سوپ؛ راب بندیکت (Supernatural)؛ و الیوت نایت (حکم اعدام، روزی بر یک زمان). در همین حال، کامرون کروتی، که نقش رایان پسر هوملندر را بازی می‌کند، به عنوان بازیگر اصلی ارتقا یافته است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *