گیمینگرویتی

ثبت نام

اولین تریلر شاهکار جدید استاد Hayao Miyazaki با نام The Boy and the Heron منتشر شد

انیمه سینمایی The Boy and the Heron اثر استاد میازاکی که قبلا با نام How Do You Live؟ براساس رمانی با همین نام شناخته می‌شود و همچنین مورد انتظارترین انیمه سال است، به تازگی اولین خود را در جهت آماده شدن برای اکران جهانی، منتشر کرده است.

البته Miyazaki قبلا اعلام کرده بود که این انیمه سینمایی، آخرین اثر او خواهد بود. ولی رییس استدیو Ghibli بازنشستگی وی را تکذیب کرده است.

رمان How Do You Live؟ اثر Yoshino Genzaburo در سال 1927 منتشر شده است. Miyazaki از طرفداران رمان است ولی همچنان این انیمه اقتباسی کامل و مستقیم از این رمان نیست.

این انیمه توانست توانست رضایت 100 درصد منتقدان این وب سایت را از 29 نقد به دست آورد. جدیدترین انیمه استودیو جیبلی به کارگردانی هایائو میازاکی در حال حاضر از 8 نقد ثبت شده در راتن تومیتوز، رضایت 100 درصد منتقدان و متای 89 در متاکریتیک را به دست آورده است.

داستان انیمه در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. پس از اینکه ماهیتو مادرش را در جریان بمباران‌های رخ داده در توکیو، از دست می‌دهد، او و پدرش به حومه شهر نقل مکان می‌کنند. در آنجا پدر ماهیتو دوباره، با خواهر مادر مرحومش که از قضا باردار است، ازدواج می‌کند. در حالی که ماهیتو با وضعیت نابه‌سامان خود دست و پنجه نرم می‌کند، با یک مرغ ماهی‌خوار سخنگو مواجه می‌شود و براسا قول وی که می‌تواند دوباره مادرش را ملاقات کند، وارد دنیای دیگری می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *