گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش و تریلر نیمه دوم فصل دوم انیمه The Ancient Magus’ Bride

انیمه تلویزیونی The Ancient Magus’ Bride (Maho Tsukai no Yome) که براساس مانگایی با همین نام به نویسندگی Kore Yamazaki ساخته شده، به پایان نیمه اول فصل دوم رسید. به گزارش گیمین‌گرویتی، طولی نکشید که تیزر نیمه دوم پخش شد. تریلر The Ancient Magus’ Bride نشان می‌دهد تاریخ پخش نیمه دوم فصل دوم این انیمه روز 5 اکتبر (13 مهر) خواهد بود.

نیمه دوم این فصل هم مثل قبل ابتدا در شبکه Tokyo MX و سپس در BS11، SUN TV و KBS Kyoto پخش خواهد شد. سرویس‌های استریمینگ Amazon Prime Video و Lemino هم این انیمه را در ژاپن پخش می‌کنند.

نیمه اول فصل دوم این انیمه روز 6 آوریل از شبکه Tokyo MX در ژاپن پخش شد. بعد از آن شبکه‌های دیگری مانند BS11 و SUN TV در کنار KBS Kyoto، AT-X، HBC، Gifu Broadcasting، RSK Sanyo Broadcasting و NCC Nagasaki Cultural Broadcasting هم پخش هر قسمت را انجام دادند. این فصل توسط Amazon Prime Video و Hikari TV هم در ژاپن استریم می‌شود. Crunchyroll استریم انیمه در کل دنیا به غیر از آسیا را بر عهده دارد و در توصیف آن آورده است:
Chise توانست Elias و خود را بپذیرد؛ هرچند که هنوز نمی‌تواند با خیلی از مسائل موقعیت خود کنار بیاید. بعد از آنکه Cartaphilus به خوابی غیر ابدی فرو رفت، Chise توانست به زندگی عادی خود بازگردد. سپس او دعوت‌نامه‌ای از یک سازمان کمک‌های متقابل برای جادوگران به‌نام College دریافت کرد.

در زیر کتابخانه بریتانیا جامعه مخفی جادوگران وجود دارد. مقابله و تعامل با مردم قرار است درهای جدیدی را باز کند. این داستانی درباره نجات خود برای نجات شخصی دیگر است.

فصل اول آرک “Gakuin” (College) از مانگا ر پوشش می‌دهد. این آرک سال 2018 منتشر شده بود. Kazuaki Terasawa برای کارگردانی این فصل به استودیوی Kafka می‌آید. این استودیو به‌تازگی مخصوصا برای پروژه OAD تاسیس شده است. Aya Takaha در کنار Yoko Yonaiyama و Chiaki Nishinaka فیلمنامه آن را می‌نویسند. Hirotaka Kato هم طراح شخصیت‌هاست. آهنگ‌سازی آن هم باری دیگر بر عهده Junichi Matsumoto خواهد بود.

انیمه قبلی این مجموعه با نام The Ancient Magus’ Birde – The Boy From the West and the Knight of the Blue Storm OAD در 3 قسمت منتشر شد. این پروژه با نسخه‌های خاص و محدود جلدهای 16، 17 و 18 مانگا بسته‌بندی شده بود. جلد 16، 17 و 18 به ترتیب در سپتامبر 2021، مارس 2022 و سپتامبر 2022 برای فروش در بازار در دسترس قرار گرفتند.

شرکت Seven Seas Entertainment مانگا را با زبان انگلیسی منتشر می‌کند. Seven Seas همچنین چندین مانگای فرعی و کتاب برای این مجموعه عرضه خواهد کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *