گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلری از انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime: Coleus’ Dream

به گزارش گیمین‌گرویتی،وب‌سایت رسمی برای اقتباس‌های انیمه از مجموعه رمان “That Time I Got Reincarnated as a Slime” نوشته‌ی فیوز و میتز واه روز چهارشنبه ویدیو تبلیغاتی برای سه قسمت اول “That Time I Got Reincarnated as a Slime: Coleus’ Dream” را منتشر کرد. این ویدیو اعلام کرد که تمام سه قسمت در تاریخ 10 آبان به نمایش درآمدند. ویدیو همچنین ترکیب بازیگران و آهنگ اوپنینگ با “هیکاری هاناتسو” از تاکوما تراشیما را که نقش ساتورو را بازی می‌کند و قبلاً آهنگ‌های اوپنینگ اجرا کرده است، نشان می‌دهد.

بازیگران شامل:
– میهو اوکاساکی به عنوان ریمورو
– مگومی تویوگوچی به عنوان بزرگ دانا
– چیکاهیرو کوبایاشی به عنوان رانگا
– ماکوتو فوروکاوا به عنوان بنیمارو
– تاکویا اگوچی به عنوان سوئی
– ناتسوکی هانائه به عنوان یوکی
– لین به عنوان لومینوس
– میو تومیتا به عنوان وایولت
– ماسایوکی کاتو به عنوان گوستاو
– فومینوری کوماتسو به عنوان باراک
– کائوری نازوکا به عنوان چیفون
– کازویوکی اوکیتسو به عنوان کارل

کارگردان انیمه، آتسوشی ناکایاما، به عنوان کارگردان به استودیو بازگشته است. توشیزو نموتو (سازنده Macross Delta و Super Cub) مسئول ترکیب سریال است. ریوما اباتا دوباره به طراحی شخصیت‌ها مشغول است و تاکاهیرو کیشیدا دوباره به مسئولیت طراحی هیولاها ادامه می‌دهد. کنیچیرو تومییاسو به ترسیم کانسپت‌آرت می‌پردازد. استودیو نایا به ایجاد پس‌زمینه‌ها مشغول است. آیومی ساتو به عنوان کارگردان هنری برگشته و تومویاسو فوجیسه و ماساهیرو ساتو نیز برای طراحی هنری بازگشت داشته‌اند. ماکی سایتو به عنوان color key artist بازگشت داشته و هیروشی ساتو به عنوان director of photographyبرگشته است. یوجی هایبارا به عنوان طراحی گرافیک و یومی جینگوجی نیز به ویرایش ادامه می‌دهد. جین آکتگاوا به عنوان کارگردان صدا بازگشت داشته و هیتوشی فوجیما از فیلم “That Time I Got Reincarnated as a Slime: Scarlet Bond” برای ساخت موسیقی بازگشت . میهو اوکاساکی، صدای ریمورو، اجرای آهنگ پایانی انیمه را خواهد داشت.

 

فیوز داستان را از سال 2013 تا 2016 در وب‌سایت “Shōsetsuka ni Narō” (بیا نویسنده شویم) منتشر کرد و از آن زمان بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید صفحه جلب کرد و در 2021 وارد آرک آخر خود شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *