Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the buddypress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the bp-verified-member domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gamipress domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the ct domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
تماشا کنید: تریلری از انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime: Coleus' Dream - گیمینگرویتی

گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلری از انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime: Coleus’ Dream

به گزارش گیمین‌گرویتی،وب‌سایت رسمی برای اقتباس‌های انیمه از مجموعه رمان “That Time I Got Reincarnated as a Slime” نوشته‌ی فیوز و میتز واه روز چهارشنبه ویدیو تبلیغاتی برای سه قسمت اول “That Time I Got Reincarnated as a Slime: Coleus’ Dream” را منتشر کرد. این ویدیو اعلام کرد که تمام سه قسمت در تاریخ 10 آبان به نمایش درآمدند. ویدیو همچنین ترکیب بازیگران و آهنگ اوپنینگ با “هیکاری هاناتسو” از تاکوما تراشیما را که نقش ساتورو را بازی می‌کند و قبلاً آهنگ‌های اوپنینگ اجرا کرده است، نشان می‌دهد.

بازیگران شامل:
– میهو اوکاساکی به عنوان ریمورو
– مگومی تویوگوچی به عنوان بزرگ دانا
– چیکاهیرو کوبایاشی به عنوان رانگا
– ماکوتو فوروکاوا به عنوان بنیمارو
– تاکویا اگوچی به عنوان سوئی
– ناتسوکی هانائه به عنوان یوکی
– لین به عنوان لومینوس
– میو تومیتا به عنوان وایولت
– ماسایوکی کاتو به عنوان گوستاو
– فومینوری کوماتسو به عنوان باراک
– کائوری نازوکا به عنوان چیفون
– کازویوکی اوکیتسو به عنوان کارل

کارگردان انیمه، آتسوشی ناکایاما، به عنوان کارگردان به استودیو بازگشته است. توشیزو نموتو (سازنده Macross Delta و Super Cub) مسئول ترکیب سریال است. ریوما اباتا دوباره به طراحی شخصیت‌ها مشغول است و تاکاهیرو کیشیدا دوباره به مسئولیت طراحی هیولاها ادامه می‌دهد. کنیچیرو تومییاسو به ترسیم کانسپت‌آرت می‌پردازد. استودیو نایا به ایجاد پس‌زمینه‌ها مشغول است. آیومی ساتو به عنوان کارگردان هنری برگشته و تومویاسو فوجیسه و ماساهیرو ساتو نیز برای طراحی هنری بازگشت داشته‌اند. ماکی سایتو به عنوان color key artist بازگشت داشته و هیروشی ساتو به عنوان director of photographyبرگشته است. یوجی هایبارا به عنوان طراحی گرافیک و یومی جینگوجی نیز به ویرایش ادامه می‌دهد. جین آکتگاوا به عنوان کارگردان صدا بازگشت داشته و هیتوشی فوجیما از فیلم “That Time I Got Reincarnated as a Slime: Scarlet Bond” برای ساخت موسیقی بازگشت . میهو اوکاساکی، صدای ریمورو، اجرای آهنگ پایانی انیمه را خواهد داشت.

 

فیوز داستان را از سال 2013 تا 2016 در وب‌سایت “Shōsetsuka ni Narō” (بیا نویسنده شویم) منتشر کرد و از آن زمان بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید صفحه جلب کرد و در 2021 وارد آرک آخر خود شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :


Deprecated: پروندهٔ پوسته بدون comments.php از نگارش 3.0.0 که جایگزینی در دسترس نداردمنسوخ شده است. لطفاً یک قالب comments.php در پوستهٔ خود قرار دهید. in /home/gamingravity/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *