گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی The Casting of Frank Stone معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) در سال گذشته اعلام کرد که آن‌ها روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کنند، و حالا مشخص شده است که این استودیو، با استودیوی بیهیویر اینتراکتیو (Behaviour Interactive) بر سر یک بازی جدید به نام The Casting of Frank Stone در دنیای Dead By Daylight کار می‌کنند. این بازی، از افسانه‌ی Dead by Daylight استفاده می‌کند و شامل روایت داستان‌ شخصیت‌های جدیدی می‌شود. بازی مذکور در سال 2024 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سریز و رایانه‌های شخصی از طریق استیم و اپیک‌گیمز استور در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

تریلر منتشر شده را در ادامه می‌بینید:

 

متیو کوتی (Mathieu Cote)، رییس بخش همکاری Behaviour Interactive بیان کرد:

 

ما همیشه دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم تجربه‌های جدیدی را برای جامعه‌ی بازیکنان Dead by Daylight رقم بزنیم. برای مدت طولانی‌ای، پلیرهای ما برای یک بازی تک‌نفره‌ی روایی هیجان‌زده بوده‌اند، و ما هیجان‌زده‌ایم تا دنیای Dead by Daylight را گسترش بدهیم و با استودیوی ،Supermassive Games که در خط مقدم روایت مدرن بازی‌های ویدیویی قرار دارد، همکاری و چیزهای جدیدی را کشف کنیم.

 

به اسرار شهر سیدر هیلز (Cedar Hills)، جایی که هیچ اتفاقی آنطور که به نظر می‌رسد نیست، با شخصیت‌های جدیدی که در سفری پر پیچش‌و‌خم همراه هم هستند پی ببرید. داستان طبق تصمیماتی که شما می‌گیرید شکل می‌گیرد و بر سرنوشت شخصیت‌ها تاثیر می‌گذارد. کشف کنید که چگونه یک تصمیم ساده می‌تواند باعث فاجعه‌‌‌ای دلخراش شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *