گیمینگرویتی

ثبت نام

عصبانیت کارگردان بازی Tekken 8 از تهدید خشونت‌آمیز سازندگان این عنوان توسط طرفداران

به گزارش گیمین‌گرویتی، کاتسوهیرو هارادا کارگردان بازی Tekken 8 تهدیدهای خشونت‌آمیز بخاطر حضور یا عدم حضور برخی شخصیت‌ها در این عنوان را محکوم کرده است.

هارادا در پاسخ به تهدید کاربری در توئیتر که خواستار حضور Eddy Gordo در Tekken 8 بود گفت: «وقتی مردم چنین تهدیدهای احمقانه‌ای می‌کنند، من و تمام جامعه بازی‌های مبارزه‌ای آسیب‌هایی می‌بینیم. اول از همه اینکه گرداننده رویدادها و جشنواره‌های بازی بیش از حد واکنش نشان می‌دهد و امنیت را بالا می‌برد. این موضوع باعث افزایش هزینه‌ها و مسئولیت‌های بازیکنان خواهد شد. شاید حتی حضور من در برخی رویدادها لغو شود. دوم اینکه رئسای شرکت در پاسخ به این نوع تهدیدها درخواست حذف برخی چیزها از بازی را می‌کنند. این حذفیات می‌تواند مربوط به برخی شخصیت‌ها مثل Eddy باشد. سوما اگر شخص تهدید کننده به جای کلمه «من» از «ما» استفاده کند، احتمال رخ دادن دو مورد اول افزایش می‌یابد.»

رفتار شدید طرفداران، تکرار این کلمات و اقدامات، تهدیدها، ارائه اطلاعات تقلبی یا شوخی‌های زشت باعث کاهش انگیزه اعضای تیم سازنده می‌شود. در نتیجه رسیدگی به درخواست طرفداران بسیار سخت خواهد شد.

هارادا همیشه نسبت به انتقادات زشت و توهین‌های افراد پاسخگو بوده است. او اکثر اوقات رک و مستقیما به توئیت‌ها جواب می‌دهد. برای مثال، وی در پاسخ به یکی از افرادی که گفته‌های او را مورد انتقاد قرار داد گفت: «از بابت جواب بی‌هدفت ممنونم. تا حالا ندیده بودم توئیت کسی مثل تو ناخوانا باشد. واقعا نیاز به تحصیل بیشتر داری. بدرود.»

به‌نظر می‌رسد تاکادا از این نوع تهدیدها بیزار شده باشد. تعداد آن‌ها در مواقع پخش اخبار شخصیت‌های حاضر در Tekken 8 افزایش می‌یابد. توئیت هارادا وایرال شده است. 2.3 میلیون نفر این توئیت را دیده‌اند و در توئیتر به ترند تبدیل شده است.

توئیت او یادآور آزارهای شوکه‌کننده‌ای است که سازندگان بازی‌های ویدیویی با آن مواجه می‌شوند. این مشکل از مدت‌ها پیش وجود داشته، ولی ظاهرا وضعیت بهتر نشده است. Bungie سازنده Destiny در جولای گفته بود به دلیل آزار و اذیت‌ها قصد بازگشت به Subreddit این عنوان را ندارد.

اوایل این هفته هارادا تایید کرد Tekken 8 فاقد Denuvo خواهد بود. این عنوان برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی عرضه می‌شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *