گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی TMNT: The Last Ronin با انتشار تریلری معرفی شد

اوایل امسال بود که فهمیدیم یک بازی TMNT براساس کمیک Last Ronin در دست ساخت قرار داشت. به گزارش گیمین‌گرویتی، بالاخره شرکت THQ Nordic به‌صورت رسمی از تریلر بازی TMNT: The Last Ronin در رویداد دیجیتالی خود رونمایی کرد.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin در اصل یک مجموعه کوچک کمیک بوکی بود که سال 2020 منتشر شد. داستان آن در آینده جریان دارد و تم تاریک‌تری از TMNT را نشان می‌دهد. در این داستان، همه به جز یکی از لاک‌پشت‌ها توسط خاندان Foot کشته شده‌اند. این بازمانده تنها برای گرفتن انتقام قصد کشتن نوه Shredder را دارد.

Last Ronin یکی از داستان‌های تاریک و سنگین TMNT است، اما مجموعه کمیک بوک آن محبوبیت بالایی کسب کرد. ماه گذشته در سن دیگو کمیک سان فهمیدیم که دنباله کمیک آن در دست ساخت بود. اولین نسخه از آن قرار است 13 دسامبر (22 آذر) منتشر شود.

اقتباس بازی ویدیویی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin توسط استودیوی Black Forest Games ساخته می‌شود. آن‌ها را بیشتر بخاطر بازسازی‌های Destroy All Humans! و Destroy All Humans! 2 می‌شناسیم.
هنوز تاریخ انتشار برای این عنوان اعلام نشده، اما می‌دانیم پلتفرم‌های مقصد آن پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس/اس هستند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *