گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Tales of the Shire از دنیای ارباب حلقه‌ها معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیو نیوزیلندی Wētā Workshop بازی Tales of the Shire را معرفی کرد، که پیشتر اعلام شده بود و داستان آن در سرزمین ارباب حلقه‌ها می‌گذرد. درباره این بازی به جز تصاویر و تریلر معرفی شده، اطلاعات زیادی منتشر نشده است. احتمالاً بازیکنان باید به جای مبارزه با اورک‌ها به مراقبت از مزارع و باغ‌های خود بپردازند .

قرار بود این بازی تا مارس 2024 عرضه شود، اما به‌صورت آرام و بدون اطلاع‌رسانی به یک تاریخ عرضه سال 2024 نامشخص تاخیر خورد . Tales of the Shire بر روی کامپیوتر و کنسول‌ها قابل دسترسی خواهد بود و توسط شرکت Private Division منتشر خواهد شد.

بازی Tales of the Shire تنها یکی از چندین پروژه بازی است که در دنیای فانتزی تالکین قرار دارد. بازی بعدی که منتشر می‌شود، بازی ساخت و ساز بقا با تمرکز بر دوره‌ی دوران گرجی‌ها به نام ” Return to Moria” است. در این بازی، بازیکنان باید به دستور گیملی به حرکت درآمده و پادشاهی خزاد-دوم را که سال‌ها از آن گذشته است بازیابی کنند. این بازی توسط Free Range Games توسعه یافته و توسط North Beach Games منتشر می‌شود، و تقریباً در یک ماه آینده بر روی کامپیوتر و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد، و نسخه‌ی ایکس باکس سریز نیز در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد.

همچنین، Amazon Games دوباره در حال کار بر روی یک بازی وسیع آنلاین (MMO) مبتنی بر ارباب حلقه‌ها است. این بازی توسط استودیو اورنج کانتی که بازی New World را توسعه داده براساس موتور جدیدی به نام موتور Azoth (که خود بر مبنای Lumberyard ساخته شده است) در دست توسعه است. توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که این بازی بازی New World بسیار متفاوت خواهد بود، اگرچه تجربیات از آن بازی در تولید بازی MMO ارباب حلقه‌ها به کار خواهد رفت.

بازی‌های بیشتری مبتنی بر ارباب حلقه‌ها در مرحله کانسپت قرار دارند. با توجه به اهمیت این ایپی برای تبدیل به یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های بازی در صنعت بازی توسط گروه Embracer (صاحب حقوق)،

اگرچه این بازی‌ها برای این موج جدید از بازی‌های middle-earth بسیار هیجان‌انگیز هستند، اما حتماً ناکامی بزرگ بازی The Lord of the Rings: Gollum که باعث تعطیل شدن بخش توسعه Daedalic Entertainment شد، نگران‌کننده خواهند بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *