گیمینگرویتی

ثبت نام

از اکسپنشن جدید بازی Tales of Arise با نام Beyond the Dawn رونمایی شد

کمپانی Bandai Namco Entertainment در جریان رویداد State of Play سونی در روز پنج‌شنبه، اکسپنشنی برای بازی نقش‌آفرینی خود Tales of Arise با عنوان Beyond the Dawn را معرفی کرد. این اکسپنشن در تاریخ ۹ نوامبر برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC از طریق استیم منتشر خواهد شد و بیش از ۲۰ ساعت محتوای جدید از جمله ماموریت‌ها، دانجن‌ها و مبارزات با بزرگان را در پیش می‌گیرد.

این اکسپنشن یک سال پس از وقوع رویدادهای بازی اصلی اتفاق می‌افتد. شرکت داستان را به شرح زیر توصیف کرده است:
به طور اتفاقی، الفن و گروهش با دختر جوانی به نام نازامیل آشنا می‌شوند که دختر یک ارباب است. آیا اعضای گروه The Six قدرت تغییر سرنوشت دختری که در نهایت تحت تله‌ی ماسک خواهد افتاد را دارند؟ دوباره دنیا را با اعضای گروهی که با یک ارتباط قوی به یکدیگر متصل هستند بکاوشید. چالش‌های جدیدی را تجربه کنید و دنیایی را ببینید که به طور همزمان آشنا و تکامل یافته‌است.

اکسپنشن Beyond the Dawn شامل دوبله‌ی انگلیسی و ژاپنی با متن به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، اسپانیایی نوترال، پرتغالی برزیل، روسی، چینی سنتی، چینی ساده و کره‌ای خواهد بود.

شرکتBandai Namco Entertainment بازی Tales of Arise را در سپتامبر ۲۰۲۱ در غرب و ژاپن برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC از طریق استیم منتشر کرد. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما Bandai Namco به دلیل طبیعت جسورانه پروژه تأخیر داد. یوسکه تومیزاوا (God Eater) به عهده‌گیر تیم توسعه این فرنچایز شد، استودیو ufotable نیز به انیمیشن بازی پرداخت. هنرمند طراح قدیمی تیم Tales of، مینورو ایواموتو، برای اولین بار به عنوان مدیر هنری در این فرنچایز فعالیت کرد.

بازی Tales of Arise در مراسم Game Awards 2021 به عنوان بهترین بازی نقش‌آفرینی انتخاب شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *