گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: ریمیک یا ریمستر نسخه‌ای از سری بازی Zelda در دست ساخت است

به گزارش گیمین‌گرویتی، تحلیلگر شناخته شده‌ی صنعت گیم ژاپن، آقای سرکان توتو (Serkan Toto)، احتمالاً به ریمیک یا ریمستر بازی Zelda برای اواخر امسال اشاره کرده است.

 

آقای توتو در پلتفرم توییتر (X حاضر)، توییت مرموز «Z R 2022» را پست کرد که مدتی بعد پاک شد که نمی‌شد چیزی از آن دریافت؛ هرچند، جالب است بدانید که آقای توتو، توییتی مشابه به این را در سال ۲۰۲۱ پست کرده و تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی Tears of the Kingdom را پیش‌بینی کرده بود که این بازی در آن زمان، Breath of the Wild نام داشت.

زمانی که مراسم ژوئن E3 Direct 2021‌ اعلام شد، توتو، توییت «Z2 22» را منتشر کرد اما این توییت هم به طرز عجیبی پاک شده است. واژه‌ی «Z» در این جمله ظاهراً به Zelda در توییت سال ۲۰۲۱ آقای توتو اشاره دارد، و تنها درصورتی منطقی است که این تحلیلگر دوباره به فرنچایز زلدا اشاره می‌کند، اما اینبار با «R» و «2023». گمانه‌زنی می‌شود که «R» به ریمستر یا ریمیک عنوانی قدیمی‌تر از سری بازی Zelda اشاره دارد که در ماه‌های پیش رو عرضه خواهد شد.

البته که درحال‌حاضر، همه‌ی این‌ها تنها در حد حدس و گمان است. همچنین، توتو ممکن است به سال مالی ۲۰۲۳ نینتندو اشاره کرده باشد که تا ماه مارس سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. از طرفی دیگر، نینتندو سابقه‌ی عرضه‌ی ناگهانی عناوین بزرگ را دارد. در سال ۲۰۲۰، نینتندو به صورت ناگهانی، بازی‌های Hyrule Warriors: Age of Calamity و ریمیک Metroid Prime را معرفی کرد.

اینکه توییت آقای توتو چه معنایی دارد هنوز مشخص نیست، اما ما امیدوار هستیم که نینتندو، ریمستر یا پورت عناوین The Legends of Zelda: Wind Maker و Twilight Princess را عرضه کند. شایعه‌های زیادی درمورد عرضه‌ی هردوی این عناوین برای نینتندو سوییچ بوده، اما هرگز معرفی رسمی‌ای رخ نداده است. البته می‌توانیم کاملاً متفاوت به این قضیه نگاه کنیم، ریمستر یا ریمیک نسخه‌ی Link of the Past به مانند ریمیک نسخه‌ی Link’s Awakening در سال ۲۰۱۹.

همچنین، شما می‌توانید برای خواندن نقد و بررسی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom کلیک کنید.

 

نظر شما در این‌باره چیست؟ اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، دوست دارید که کدام بازی از سری Zelda، ریمستر یا ریمیک شود؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *