گیمینگرویتی

ثبت نام

کنسول بعدی نینتندو تقریبا به اندازه پلی استیشن 4 قدرت‌مند خواهد بود

عرضه Wii در سال 2006 باعث تغییر رویکرد نینتندو در زمینه سخت‌افزار شد. بعد از آن بود که این شرکت تصمیم گرفت به جای تمرکز روی قدرت و ظرفیت‌های بالای فناوری، به فکر ساخت سخت‌افزاری با ویژگی‌های منحصر به‌فرد بیوفتد تا آن را نسبت به سایر رقبا متمایز کند. این مدلی بود که کنسول‌های بعدی نینتندو دنبال کردند. به‌نظر می‌رسد جانشین سوئیچ هم نوآوری‌ها و ویژگی‌های خاصی در زمینه سخت‌افزار داشته باشد. برخلاف حدس برخی افراد، باز هم قرار نیست سخت‌افزار قدرت‌مندی را شاهد باشیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، بابی کوتیک، مدیر عامل شرکت Activision Blizzard طی بیانات خود در دادگاه مایکروسافت و FTC گفت کنسول بعدی نینتندو قدرت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس/اس را ندارد.

کوتیک گفت به‌طور فعالانه با نینتندو درباره کنسول نسل بعدی آن‌ها صحبت داشته و افزود سخت‌افزار جدید نینتندو تقریبا به اندازه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قوی خواهد بود.

کوتیک همچنین گفت عدم پشتیبانی Activision از سوئیچ تصمیم بدی از طرف او بود. وی فکر نمی‌کرد این کنسول تا چنین حدی به موفقیت برسد. به همین ترتیب Activision با کنسول بعدی نیتندو پشتیبانی قوی‌تری ارائه می‌دهد. قرارداد مایکروسافت هم مانع این کار نخواهد شد.

هنوز مشخص نیست چه زمانی بالاخره خبرهایی رسمی از جانشین کنسول سوئیچ می‌شنویم. البته گزارشات حاکی از آن هستند که کار روی کنسول جدید به‌خوبی پیش می‌رود. هرچند گفته می‌شود در بهترین حالت بعد از بهار 2024 به بازار عرضه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *