گیمینگرویتی

ثبت نام

مراسم Summer Game Fest 2023 حدود 2 ساعت خواهد بود؛ 3 الی 4 رونمایی بزرگ

تا چند روز آینده با برگزاری نمایش پلی استیشن آغاز رویدادها و همایش‌های گیمینگ تابستان امسال رقم می‌خورد. نمایش‌های دیگری هم توسط ایکس باکس و Ubisoft طی روزهای آینده برگزار می‌شوند. صد البته مراسم Summer Game Fest هم روز 8 ژوئن (18 خرداد) باز می‌گردد و به‌نظر می‌رسد امسال بسیار پر محتوا باشد.

اوایل ماه جاری لیست کامل شرکت‌های حاضر در این مراسم منتشر شد. بیش از 40 شرکت در این لیست حضور داشتند که شامل پلی استیشن، ایکس باکس، EA، اکتیویژن، Ubisoft، CD Projeket RED و بسیاری دیگر می‌شد. اما آیا باید انتظار نمایشی بسیار بزرگ هم داشته باشیم؟ سال گذشته The Last of Us Part 1 و قبل‌تراز آن Elden Ring جز همین دسته نمایش‌ها بودند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، جف کیلی به عنوان تهیه کننده و میزبان مراسم Summer Game Fest می‌گوید امسال شاید بیش از یک نمایش بزرگ مثل عناوین ذکر شده داشته باشیم. طی مصاحبه جدیدی که در سایت Epic Games منتشر شد، کیلی در پاسخ به سوالی در رابطه با این موضوع گفت مراسم امسال 3 یا 4 نمایشی دارد که برای مخاطبان بسیار بزرگ خواهند بود.

کیلی در ادامه همچنین تایید کرد که Summer Game Fest 2023 حدود 2 ساعت به طول می‌انجامد. مراسم پارسال هم تقریبا به همین میزان بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *