گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ انتشار بازی Stronghold Definitive Edition با پخش تریلری مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، تاریخ انتشار بازی Stronghold Definitive Edition برای روز ۷ نوامبر (16 آبان) اعلام شد. این عنوان برای رایانه‌های شخصی توسط Devolver Digital و Firefly Studios عرضه می‌شود. این نسخه شامل جلوه‌های بصری جدید، گیم‌پلی تکامل یافته و ویژگی‌های جدیدی خواهد بود.

با وجود اینکه این عنوان یک نسخه Remastered برای عنوان اصلی محسوب می‌شود، اما استودیو Firefly از طرح‌های هنری بازی اصلی، موزیک Remastered شده و بعضی از صداپیشگان نسخه اصلی استفاده کرده است تا در عین‌ حال که مطابق استانداردهای روز باشد، همچنان حس و حال نسخه اصلی را منتقل کند.

براساس صحبت‌های Simon Bradbury، یکی از بنیانگذاران و طراحان استودیو Firefly، کار کردن دوباره با اعضای سابق تیم، حس هیجان‌انگیزی داشته است. وی همچنین صداپیشگی برخی از شخصیت‌های درون بازی اصلی را نیز بر عهده داشته است.

این نسخه از بازی شامل ۱۴ ماموریت کمپین جدید در کنار محتویات تکنفره مثل Castle Trail Experience که شامل دفاع و یا حمله به قلعه‌ها در طول ۱۰ مرحله مختلف است، خواهد بود. بازیکن‌ها همچنین می‌توانند انتظار حالت مولتی پلیر و گزینه‌های شخصی‌سازی جدید را در این ریمیک داشته باشند.

نسخه اصلی Stronghold یک بازی محبوب real time strategy بود که در طی چندین سال، نسخه‌های مختلفی از آن عرضه شده است. آخرین نسخه آن Stronghold: Warlords بود که در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. شما هم‌اکنون می‌توانید عنوان Stronghold Definitive Edition را به لیست دلخواه خود در استیم اضافه کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *