گیمینگرویتی

ثبت نام

آمار فروش بازی Street Fighter 6 به بیش از 2 میلیون نسخه رسید

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Capcom اعلام کرد آمار فروش بازی Street Fighter 6 از زمان عرضه تاکنون به بیش از 2 میلیون نسخه رسیده است. برای جشن این موضوع، به همه بازیکنان در داخل بازی هدیه‌ای کوچک داده می‌شود.

بازی Street Fighter 6 اولین عنوان اصلی این مجموعه بعد از انتشار Street Fighter 5 در سال 2016 است. این بازی توانست ابتدا در کمتر از یک هفته بعد از عرضه بیش از یک میلیون نسخه به فروش برساند. Capcom پیش‌بینی فروش بیش از 10 میلیون نسخه در کل عمر این نسخه را کرده است. Street Fighter 5 در طول عمر خود بالای 7 میلیون نسخه فروش داشت. اگر Street Fighter 6 این روند را حفظ کند، احتمال دارد زودتر از انتظارات به هدف خود دست یابد.

بازی Street Fighter 6 برای ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این عنوان دارای 18 شخصیت قابل بازی، بخش داستانی جدید به‌نام World Tour و لابی Battle Hub برای مسابقات آنلاین دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، نقد و بررسی Street Fighter 6 در سایت ما را مطالعه کنید.

اولین شخصیت جدید به‌نام Rashid روز 24 جولای (2 مرداد) به بازی می‌آید. A.K.I، Ed و Akuma به عنوان بخشی از Year 1 Pass به Street Fighter 6 اضافه خواهند شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *