گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی Street Fighter 6 در کمتر از یک هفته به بیش از یک میلیون واحد رسید

بازی Street Fighter 6 با انتشار در هفته گذشته به سرعت مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. جای تعجب نیست که بازتاب چنین موفقیتی را در عملکرد تجاری آن هم شاهد هستیم. این عنوان با وجود گذشت مدت کوتاهی از عرضه توانسته به آمار قابل توجهی دست یابد.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Capcom اعلام کرد بازی Street Fighter 6 در کمتر از یک هفته به فروش جهانی بیش از 1 میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها رسید. این بدان معناست که فروش کلی مجموعه Street Fighter حالا به 50 میلیون واحد رسیده است.

بازی Street Fighter 6 همچنین بزرگ‌ترین عرضه در بین تمام نسخه‌های این مجموعه در پلتفرم استیم را داشته است. تعداد بازیکنان همزمان آن به رکورد 70 هزار بازیکن رسید. این رقم حدودا 2 برابر بیشتر از تعداد بازیکنان همزمان عنوان Mortal Kombat 11 هنگام انتشار در سال 2019 است.

باید منتظر بود و دید آیا Street Fighter 6 می‌تواند طبق انتظار Capcom روزی به فروش کلی 10 میلیون واحد برسد یا نه. در هر صورت شروع آن عالی بوده است. در کنار این عنوان، Resident Evil 4 Remake هم محصولی دیگر از Capcom است که با انتشار در اوایل سال جاری به موفقیت تجاری و کیفی دست یافت.

بازی Street Fighter 6 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *