گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Stellar Blade برای گیمران چالش برانگیز خواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، صفحه فروشگاه ژاپنی پلی‌استیشن بازی Stellar Blade ساخته‌ی استودیوی Shift Up، با قسمت سوالات متداول (FAQ) دیده شده است. بیشتر این فهرست، اطلاعات قبلی تایید شده را شامل می‌شود. اما یک نکته مهم وجود دارد که ارزش پرداختن را دارد.

 

جدا از عرضه فیزیکی این بازی که تایید شد، تیم سازنده تاکید بر چالشی بودن آن داشت. در پاسخ به سختی بازی Stellar Blade، پاسخ زیر داده شد:

 

مبارزات این بازی، حملات حساب شده، دفاع و گریز را طلب می‌کند. این مهم است که الگوی حملات دشمن را یاد بگیرید و با دقت پاسخ دهید، پس انتظار یک چالش را داشته باشید، خصوصاً برای چندین باس فایت.

 

این بسیار تسکین‌دهنده است چونکه اخیراً سازندگان درجه سختی بازی‌هایشان را کم جلوه می‌دهند یا به طور آشکار بازی‌هایشان را طوری می‌سازند تا طیف وسیعی از بازیبازان بتوانند آن را تجربه کنند. پس دیدن یک تیمی که اعتماد به نفس بسیار زیادی در به چالش کشیدن بازیبازان دارد، بسیار خوب و هیچان‌انگیز است.

درمورد عناصر داستانی، چیزهای زیادی برای پرداختن وجود دارد. بازی Stellar Blade در آینده‌ای نچندان دور از کره زمین جریان دارد که توسط تهاجم جهانی به ویرانی کشیده شده است و انسان‌ها را از سیاره بیرون رانده است.

استودیوی Shift Up به خاطر بازی مویایلی آن یعنی Destiny Child معروف است که به خاطر سیستم محدود pay-to-win خود ستایش شده است. تیم سازنده شامل افرادیست که روی بازی‌هایی مثل Mogna Carta برای پلی‌استیشن 2 کار کرده‌اند , می‌توان تاثیرات آن را در طراحی کاراکترها توسط آقای Kim Hyung-tae دید.

برای آن‌هایی که نمی‌دانند، قبل از اینکه نام Stellar Blade نهایی شود، نام قبلی این بازی “Project Eve” بود.

بسیاری از بازیبازان آینده‌نگر، درحال مقایسه این بازی با NieR: Automata هستند، اما قطعاً این یک تجربه متمایز کننده خواهد بود.

 

بازی Stellar Blade انحصاری خواهد بود و برای کنسول پلی‌استیشن 5 برنامه ریزی شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “بازی Stellar Blade برای گیمران چالش برانگیز خواهد بود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *