گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی محبوب !Only Up برای همیشه از Steam حذف شد

به گزارش گیمین‌گرویتی توسعه دهنده یکی از محبوب‌ترین و وایرال ترین بازی‌های Steam در سال ۲۰۲۳ آن را به دلیل فشارهای روانی که برایش ایجاد کرده بود، حذف کرده است. در یک پست در Steam، توسعه دهنده اثر بازی !Only Up گفت که این اولین باری است که او یک بازی می‌سازد و اکنون می‌خواهد با این بازی خداحافظی کند.

“من یک توسعه‌دهنده تنها هستم و این بازی تجربه اول من در زمینه توسعه بازی است، یک بازی که برای خلاقیت، تست خودم و جا‌هایی خیلی اشتباهات کردم” این توسعه دهنده گفت. “این بازی من را در طی این ماه‌ها تحت فشار قرار داده است. اکنون می‌خواهم بازی را پشت سر بگذارم. بله، بازی به زودی در فروشگاه Steam دیگر دسترسی نخواهد داشت، این را خودم تصمیم گرفتم.”

توسعه دهنده افزود: “اکنون نیازمند آرامش هستم. من تصمیم دارم تا مدتی استراحت کنم و تحصیلاتم در طراحی بازی را ادامه دهم و با تجربه و دانش جدید به سمت بازی بعدی‌ام انرژی‌هایم را هدایت کنم.”

این بازی جدید در حال توسعه با عنوان موقت “Kith” میباشد. این به عنوان یک “تجربه و مفهوم جدید با واقع‌گرایی، یک ژانر و ستینگ کاملاً متفاوت و تاکید بر سینماتوگرافی” توصیف شده است.

وی گفت: “این بار امیدوارم پروژه توسط یک تیم کوچک ساخته شود. این یک پروژه چالش‌برانگیز است که می‌خواهم مهارت‌های خود در طراحی بازی را به طور قابل توجهی بهبود دهم”،

این بازی در ماه مه امسال منتشر شد و پس از بیش از ۱۲۰۰۰ نقد و بررسی کاربران، امتیازات مثبتی داشت. در این بازی شما به عنوان یک نوجوان به نام جکی بازی می‌کنید که می‌خواهد از فقر فرار کند و درباره خودش بیشتر بداند. گیم پلی این بازی شامل صعود به بالا برای دستیابی به ارتفاعات بیشتر است و هیچ چک‌پوینت و ذخیره‌سازی‌ای وجود ندارد.

بازی !Only Up در ژوئن برای اولین بار از Steam حذف شد، پس از ادعاهای نقض حق تکثیر، سپس در ژوئن امسال دوباره راه‌اندازی شد. در حالی که بازی از Steam حذف شده است، نسخه‌های بازسازی شده توسط طرفداران از بازی !Only Up در Fortnite و Roblox در دسترس هستند.

بازی !Only Up در اوایل امسال بعد از اینکه چندین استریمر معروف آن را بازی کردند، توجه زیادی به خود جلب کرد. بازی به بیش از ۱۱۲۳۹ بازیکن همزمان، به گفته SteamDB، رسید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *