گیمینگرویتی

ثبت نام

تاد هاوارد: Starfield یک بازی تماما تک‌نفره است

تاد هاوارد در رویداد دیجیتالی Develop:Brighton اطلاعات جدیدی درباره Starfield ارائه داده است. هنوز درباره این بازی نقش‌آفرینی و فضاپیمایی معماهای زیادی وجود دارند. به گزارش گیمین‌گرویتی، هاوارد تایید کرد که عنوان مذکور که جدیدترین IP شرکت Bethesda در چند سال اخیر محسوب می‌شود، یک بازی تماما تک‌نفره است. پس هیچ بخش چندنفره‌ای وجود ندارد.

علاوه بر این، تیم توسعه‌دهنده با استفاده از الگوریتم‌‌ها، توده‌های بزرگ طبیعی و مناظر را در Starfield و The Elder Scrolls 6 خلق می‌کند. البته مکان‌های درون این بازی‌ها به صورت real-time در بازی ایجاد نمی‌شوند. خود این اماکن عمدتا به صورت دستی طراحی شده‌اند و وقتی بازیبازان در آن‌ها به گشت و گذار می‌پردازند؛ ثابت و پایدار باقی می‌مانند. اما چیز دیگری که ظاهرا قطعی می‌باشد این است که نقشه Starfield از نقشه Fallout 76 بزرگ‌تر خواهد بود. ( که خودش ۴ برابر مساحت نقشه Fallout 4 بود!)

هاوارد قبلا درباره تحول موتور بازی‌سازی Creation برای ساخت Starfield صحبت کرده بود. در این مصاحبه نیز توضیح داد که رندرینگ، انیمیشن، الگوریتم ساخت محیط، AI و زمان‌بندی، مورد بازسازی قرار گرفته اند. مشاهده نتایج کار دیدنی خواهد بود؛ مخصوصا اینکه بزرگ‌ترین تحول در موتور بازی‌سازی بتزدا از زمان جهش از Morrowind به Oblivion محسوب می‌شود.

هنوز تاریخ انتشار و یا پلتفرم‌های مقصد Starfield مشخص نشده اند. البته مایکروسافت اشاراتی کرده که این بازی و سایر عناوین بتزدا در آینده، انحصاری کنسول‌های اکس‌باکس خواهند بود.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “تاد هاوارد: Starfield یک بازی تماما تک‌نفره است”

  1. چقدر نگران بودم که سرویس محور بشه یا بزنن مولتیش بکنن، وقتی خبرشو دیدم به غایت خوشحال شدم
    دم حاج هاوارد برای اعلام، و دم شما برای پوشش خبرش گرم?

  2. چقدر نگران بودم که سرویس محور بشه یا بزنن مولتیش بکنن، وقتی خبرشو دیدم به غایت خوشحال شدم
    دم حاج هاوارد برای اعلام، و دم شما برای پوشش خبرش گرم?

  3. احسان حجازی گفت:

    باز خوبه بعضی شرکتا بازم داستانی میسازن. کرایتکم که کرایسیسو داره بتل رویال میکنه.

  4. احسان حجازی گفت:

    باز خوبه بعضی شرکتا بازم داستانی میسازن. کرایتکم که کرایسیسو داره بتل رویال میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *