گیمینگرویتی

ثبت نام

اطلاعات جدیدی از Starfield دردسترس قرار گرفت؛ بزرگ‌تر و جاه طلبانه‌تر از Skyrim!

یکی از عناوینی که استدیوی Bethesda Game Studios در حال کار بر روی آن است و می‌دانیم تا چند سال دیگر منتشر خواهد شد، Starfield می‌باشد. چند سال پیش بود که در E3، تاد هاوارد با تیزری کوتاه از بازی جدیدشان رونمایی کرد و اطمینان داد که تا مدت‌های زیادی جزئیات بازی منتشر نخواهد شد. به نظر می‌رسد حال کم کم باید شاهد اطلاعات و اخبار مربوط به Starfield باشیم، همانطور که برخی جزئیات درمورد پروژه به دست ما رسیده و می‌توانید در زیر بخوانید:

– بازی قرار است واقع گرایانه باشد و تصویری محتمل از آینده‌ای نشان دهد که نوع بشر در حال ترک زمین هستند.

-مثالی که تاد در این خصوص زد، سفینه‌هایی هستند که راندن آنها خطرناک است اما غیرممکن نیست، او می‌گوید این امر همانند پرواز کردن در سال ۱۹۴۰ می‌باشد؛ مردم این کار را به چشم خطر می‌دیدند اما رفته رفته الزامی شد.

– بازی Starfield “بزرگ‌ترین و حماسی‌ترین چیزی است که شما می‌توانید از یک اثر عملی تخیلی تصور کنید”، و همچنین رویای همیشگی تاد هاوارد برای ساخت یک بازی ماجراجویی با فضای Sci-Fi می‌باشد. سازندگان همچنین Starfield را به عنوان جاه طلبانه‌ترین پروژه‌ی خود در تاریخچه‌ی استدیو نام نهادند.

-تاد هاوارد مدعی شده است که دنیای بازی را پر از جزئیات موچک و مواردِ تعاملی با بازیکن خواهد ساخت. به نظر می‌رسد که همانند بازی‌های قبلی Bethesda همانند Skyrim و Fallout این عنوان نیز از جزئیات خیره کننده‌ای بهره مند است.

– این عنوان جهان باز است؛ و به احتمال بسیار زیاد مثل دیگر بازی‌های Bethesda از زمان Morrowind از هر ۲ حالت اول شخص و سوم شخص استفاده می‌کند.

– بازی از موتوری استفاده خواهد کرد که فناوری‌های ناشناخته‌ای را حتی به گیم‌پلی نیز اضافه می‌کند. هنوز هیچ چیزی در این خصوص نمی‌دانیم.

– در جوئن ۲۰۱۹، تاد هاوارد گفته بود که بازی ۳ سال در دست توسعه بوده و از ۲۰۱۳ نیز در مرحله‌ی پیش تولید قرار داشته.

نظر شما در خصوص اطلاعات ارائه شده چیست؟ آیا Bethesda می‌تواند از شاهکار قبلی خود یعنی Skyrim نیز پیشی گرفته و یک اثر جاه طلبانه‌تر ارائه دهد؟

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *