گیمینگرویتی

ثبت نام

کارگردان Starfield تمایلی به اعلام زمان عرضه DLC های این عنوان ندارد

به گزارش گیمین‌گرویتی،استودیو بتسدا تمایل دارد که بازی‌های خود حتی در زمان عرضه نیز تجربه‌های بسیار بزرگ باشند و با پشتیبانی بزرگ پس از عرضه از طریق به‌روزرسانی‌ها و دی‌ال‌سی مختلف، اندازه بازی را به طور مداوم افزایش دهد.به‌نظر میرسد استارفیلد هم از همین رویه به‌شدت پیروی میکند -ما می‌دانیم که بتسدا برای این بازی دی‌ال‌سی منتشر خواهد کرد، اما دقیقاً کی انتظار داریم که این دی‌ال‌سی‌ها منتشر شوند؟
پاسخ به این سوال هنوز واضح نیست. در یک مصاحبه اخیر با مجله فامیتسو، کارگردان تاد هاوارد تأکید کرد که استارفیلد به همه یقین دی‌ال‌سی خواهد داشت، اما نیاز به ارائه جزئیاتی در مورد زمان انتشار ندارد. او گفت: “ما دی‌ال‌سی‌ها را منتشر خواهیم کرد، اما زمان انتشار آن را مخفی نگه‌میداریم.”
دی‌ال‌سی اول داستانی بازی استارفیلد که رسما تایید شده  Shattered Space نام‌ دارد. دسترسی به این دی‌ال‌سی در نسخه‌های Premium و Constellation Edition بازی به طور پیش‌فرض میباشد.

پیش از عرضه بازی، هاوارد همچنین گفته بود که بازی “بسیار” دی‌ال‌سی‌‌ پس از عرضه با “اندازه‌های مختلف” خواهد داشت.
در همین حال، پشتیبانی کامل از مادینگ در سال 2024 در زمان نامشخصی منتشر خواهد شد.

استارفیلد بیش از 6 میلیون بازیکن را در تمام پلتفرم‌ها جذب کرده به بزرگ‌ترین عرضه بتسدا تبدیل شده است. همچنین در روز انتشار خود بیش از 1 میلیون بازیکن همزمان بازی را تجربه کردند.
استارفیلد بر روی Xbox Series X/S و PC در‌ دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *