گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Starfield و Indiana Jones برای پلی استیشن 5 می‌توانستند فروش بالای 10 میلیون نسخه داشته باشند

بازی Indiana Jones و بازی Starfield برای PS5 پتانسیل فروش بالای 10 میلیون نسخه را دارند. به گزارش گیمین‌گرویتی، مایکروسافت بر این باور است که عرضه این دو عنوان بر روی کنسول پلی استیشن، باعث ضربه به گیم پس و فروش کنسول ایکس باکس می‌شود.

زمان تصاحب ZeniMax توسط مایکروسافت، اعلام شد که انحصاری شدن عناوین آینده Bethesda، به صورت تک به تک بررسی می‌شود. ولی تا به این لحظه تقریبا مشخص شده است که بیشتر عناوین Bethesda برای کنسول پلیستیشن منتشر نخواهند شد.
به عنوان مثال، دو عنوان Starfield و Indiana Jones به انحصار کنسول Xbox و PC درآمدند. درواقع مایکروسافت ریسک فروش کمتر این عناوین را به جان خریده تا این دو عنوان انحصاری کنسولی Xbox باشند.

براساس اسناد منتشر شده در دادگاه مایکروسافت علیه FTC و صحبت های تیم استوارت، مدیر ارشد مالی مایکروسافت، پیش‌بینی فروش ۱۰ میلیون نسخه برای این دو عنوان شده است.

براساس صحبت های تیم استوارت، مایکروسافت برای رشد فروش کنسول و گیم پس، تصمیم بر انحصاری کردن این دو عنوان را گرفته است. اوایل این هفته دادگاه رای به نفع مایکروسافت داد، با این وجود FTC، درخواست تجدید نظر داده است و امیدوار است که به صورت موقت حکمی علیه این تصاحب، صادر شود.

مایکروسافت درحال مذاکره با CMA در رابطه با این تصاحب است. هرچند براساس گفته های CMA، این مذاکرات درمراحل اولیه قرار دارد و نیاز به بررسی های جدیدی دارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *