گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Star Wars Outlaws بیش از حد طولانی نخواهد بود

به گزارش گیمین‌گرویتی، Julian Gerighty کارگردان و نوید خاوری کارگردان روایی بازی Star Wars Outlaws اعلام کردند تکمیل این عنوان 200 الی 300 طول نمی‌کشد. این دو طی مصاحبه‌ای با IGN در کمیک کان سن دیگو راجع به موضوع «بیش از حد بزرگ بودن بازی‌ها» صحبت کردند. به‌نظر می‌رسد مدت زمان تکمیل بازی Star Wars Outlaws منطقی باشد.

Gerighty گفت: «عنوانی بیش از حد بزرگ است که مردم نتوانند آن را بازی کنند، لذتی نمی‌برند و امکان تکمیل آن را ندارند. هدف ما این است تا بازیکنان را وارد یک ماجراجویی بسیار عمیق و غنی بکنیم؛ جهانی آزاد که می‌توانند با ریتم مورد نظر خودشان در آن به کاوش بپردازند.»

او در ادامه توضیح داد که چگونه Star Wars Outlaws قابل مدیریت‌تر و تکمیل شدنی‌تر خواهد بود: «به هیچ عنوان یک بازی 200 الی 300 ساعته نیست که نتوان آن را کامل کرد. این یک بازی اکشن ماجراجویی نقش‌آفرینی بسیار متمرکزی است که مردم را به سفری کاملا قابل مدیریت خواهد برد.»

خاوری افزود استودیوی آن‌ها می‌خواهد بازیکنان ماجراجویی‌های شخصیت اصلی بازی یعنی Kay Vess را تجربه کنند. این بدان معناست که مدت زمان محتویات آن باید قابل مدیریت باشد تا بازیکنان بیشتری بتوانند آن را تکمیل کنند:

«در تیم خود درباره این موضوع صحبت زیادی کردیم. گفتیم بله یک دنیای آزاد پر از شهرهای شلوغ، کانتینا و هواپیماهای عظیم می‌سازیم. اما همیشه با این دیدگاه به سمت موارد ذکر شده پیش می‌رویم که باید همه چیز از دید شخصیت و از بعد داستان باشد و در نظر بگیریم که شاید این اولین ورود Kay Vess به سیاره‌ای مثل Toshara باشد. این سیاره را ما برای این بازی ساختیم. بنابراین همیشه ابتدا موضوعی که گفتم را در ذهن خود داریم تا عنصر روایی و داستانی را با بازی ترکیب می‌کنیم.»

با این حال، قرار نیست Star Wars Outlaws بازی کوچکی باشد. استودیوی Massive Entertainment اوایل این ماه اعلام کرد بازی دارای چندین سیاره است که هر یک از آن‌ها به اندازه 2 الی 3 منطقه Assassin’s Creed Odyssey هستند.

به‌نظر می‌رسد این عنوان چندین فانتزی مربوط به Star Wars را برای طرفداران به حقیقت تبدیل می‌کند. Gerighty گفته بود بازیکنان می‌توانند به سیاره Tatooine بروند و برای Jabba the Hutt کار یا حتی به او خیانت کنند.
این بازی سال 2024 برای پی‌سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *