گیمینگرویتی

ثبت نام

جیسون شرایر: بازی Star Wars: KOTOR Remake هنوز در دست ساخت است

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق گفته‌ی خبرنگار بلندآوازه‌ی صنعت گیم، جیسون شرایر (Jason Schreier)، بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake همچنان در دست ساخت قرار دارد.

 

چند روز پیش، ما شنیدیم که توسعه‌ی این بازی مورد انتظار که یک ریمیک از سال ۲۰۰۳ با همین نام می‌باشد، متوقف شده است. مدیرعامل امبریسر (Embracer) از اظهار نظر راجع به این مورد خودداری کرد و جف گراب (Jeff Grub) اخیراً بیان کرده که هیچ تیمی روی این عنوان کار نمی‌کند.

 

جف گراب در آخرین استریم زنده‌ی Game Mess Mornings خود گفت:

 

برای شفاف‌سازی موضوع، این بازی در حال حاضر دیگر در دست ساخت نیست و به‌طور کامل متوقف شده است. هیچ استودیویی درحال حاظر روی این بازی کار نمی‌کند. من این را بررسی کرده‌ام فکر نمی‌کنم که این خبر جدیدی برای اکثر شما باشد‌. شما اگر پیگیر این موضوع بوده‌اید، می‌توانید خودتان از ماجرا سر در بیاوردید. عقب‌نشینی سونی و پاک‌کردن نام Knights of the Old Republic از فضای مجازی و یوتیوب. اما برای تایید کردن آن، درحال حاضر روی این بازی کار نمی‌شود.

 

هرچند، طبق گفته‌ی جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg)، این موضوع به‌طور کامل صحت ندارد؛ از آن‌ جایی که دو سازنده از سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) به او گزارش داده‌اند که هنوز هم روی این بازی کار می‌شود. او اضافه می‌کند که «آیا این بازی عرضه خواهد شد یا خیر» و «در صورت عرضه، در چه وضعیتی قرار خواهد داشت؟»، دو پرسش متفاوت هستند.

 

او پس از اینکه در مورد این بازی مورد پرسش قرار گرفت، در ResetEra گفت:

 

«آیا این بازی هنوز در دست ساخت است؟» و «آیا عرضه خواهد شد؟» دو پرسش کاملاًً متفاوت است. پرسش سوم این است که حتی اگر عرضه شود، چگونه خواهد بود؟ با این تفاسیر، من با دو سازنده از استودیوی سیبر حرف زده‌ام و آن‌ها ‌می‌گویند که هنوز روی این بازی کار می‌کنند، پس من فکر نمی‌کنم درحال حاضر، تصور اینکه این بازی به‌هیچ‌صورت در دست ساخت نیست، درست باشد.

 

همچنین، در پلتفرم X (توییتر سابق)، شرایر گفت که او نمی‌تواند عرضه‌ی این بازی را در آینده تایید کند.

 

نمی‌توانم بگویم که آیا بازی KOTOR Remake عرضه خواهد شد یا خیر، اما بله، با کنار گذاشتن شایعه‌های اخیر که می‌گفتند هیچکس روی این بازی کار نمی‌کند، دو نفر از استودیوی سیبر اینتراکتیو به من می‌گویند که آن‌ها درحال کار روی این بازی هستند. (استودیوی سیبر سال گذشته مسئولیت این پروژه را برعهده گرفت که پیش‌تر در دست Aspyr بود).

 

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake در ابتدا برای عرضه روی پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده بود. نظر شما راجع به این ریمیک چیست؟ آیا بالاخره روزی عرضه خواهد شد؟ ما شما را در جریان اخبار جدید راجع به این بازی می‌گذاریم. فعلاً گوش به زنگ باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *