گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر معرفی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake به دلیل انقضای لایسنس موسیقی آن حذف شده است

به گزارش گیمین‌گرویتی،در یک سال گذشته، سوالات زیادی در مورد آینده بازی انحصاری سونی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake به دلیل مشکلات توسعه‌ای که این بازی در پشت صحنه با آنها روبرو شده بود وجود داشته است. این مسائل به تازگی تشدید شدند، زمانی که تریلر معرفی بازی در کانال رسمی پلی‌استیشن در YouTube به حالت خصوصی تنظیم شد و توییت پلی‌استیشن در مورد بازی نیز حذف شد.

به علت حذف شدن تریلر معرفی بازی، برخی از افراد را به تخمین زدند که بازی در معرض لغو شدن قرار گرفته است (به ویژه با توجه به مشکلات مالی مهمی که گروه Embracer اخیراً روبرو شده است)، اگرچه سونی می‌گوید که حذف تریلر معرفی به عنوان یک عمل معمولی تجاری انجام شده است.

در یک بیانیه به Kotaku، سخنگوی سونی اعلام کرد که تریلر به دلیل مشکلات مربوط به مجوز موسیقی آن از لیست حذف شد. او گفت: “به عنوان یک قسمت از تجارت عادی ما، دارایی‌هایی که دارای   موسیقی با مجوز هستند را هنگامی که مجوزها منقضی می‌شوند از لیست حذف می‌کنیم  .”

اینکه تنها موسیقی موجود در تریلر میباشد،و این موسیقی‌ است که دیزنی مالک آن است،عجیب است که دیزنی لایسنس آهنگ خود را از بازی که مالک آن خودش میباشد حذف کند.

در ماه جولای سال گذشته، گزارش شد که توسعه بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake به تعویق افتاده و توسعه‌دهنده Aspyr Media به طور خواست از پروژه خارج شده چند ماه بعد، ادعا شد که پروژه به شرکت Saber Interactive منتقل شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *