گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Star Wars Jedi Survivor برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد

با وجود اینکه بازی Star Wars Jedi: Survivor با مشکلات فنی نسبتا زیادی عرضه شد، یک موفقیت به حساب می‌آید. شرکت EA اعلام کرده بود میلیون‌ها بازیکن آن را تجربه نمودند. EA در گزارش مالی اخیر خود تایید کرد استودیوی Respawn Entertainment قصد انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor را برای PS4 و Xbox One دارد. این پورت در مراحل اولیه توسعه است و زمان عرضه آن مشخص نیست.

به گزارش گیمین‌گرویتی، دارندگان این عنوان روی کنسول‌های جدید و نسل فعلی همچنان باید انتظار بهبودهایی را داشته باشند. شرکت EA در بیانیه‌ای گفت: «بهبودهای فنی بیشتر برای پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس/اس اولویت اصلی Respawn باقی می‌ماند. تیم آن‌ها به محض آماده شدن به‌روزرسانی بعدی، اطلاعات بیشتری به اشتراک می‌گذارد.»

بازی‌های زیادی طی سال‌های اخیر برای کنسول‌های جدید و نسل قبلی عرضه شده‌اند. حتی عناوین انحصاری مثل Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok هم از این قائده مستثنی نیستند. با این حال، کمتر پیش آمده که نسخه نسل فعلی یک بازی بعد از عرضه به نسل قبل‌تر پورت شده باشد. البته با توجه به تعداد بالای دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل درک است که چرا EA چنین تصمیمی گرفته است.

اینکه آیا Star Wars: Jedi Survivor بعد از مشکلاتی که روی کنسول‌های جدید داشت می‌تواند روی کنسول‌های نسل قبلی اجرا شود مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *