گیمینگرویتی

ثبت نام

مشکلات بازی Star Wars Jedi: Survivor روی PC به‌زودی رفع می‌شوند

با وجود عملکرد خوب بازی Star Wars Jedi: Survivor روی کنسول‌ها، به‌نظر می‌رسد وضعیت آن روی رایانه‌های شخصی جالب نیست. به گزارش گیمین‌گرویتی، مشکلات به حدی زیاد هستند که شرکت EA در توئیتر ضمن تایید وجود این مشکلات، وعده رفع سریع آن‌ها را داد.

در بخشی از این توئیت آمده: «آگاه هستیم که بازی Star Wars Jedi: Survivor برای درصدی از بازیکنان رایانه‌های شخصی در حد استانداردهای ما اجرا نمی‌شود.»

این شرکت در بیانیه خود افزود بازیکنان با سیستم‌های قدرت‌مند یا حتی کسانی که قطعات خاصی را برای سیستم خود استفاده می‌کنند مشکلات زیادی در اجرای بازی دارند. از طرفی دیگر سیستم‌های ضعیف‌تر هم بازی را با نرخ فریمی پایین اجرا می‌کنند.

شرکت EA اعلام کرد روی حل این مشکلات کار می‌کند و به نظارت بر عملکرد بازی روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها ادامه می‌دهد: «ما به حل این مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن متعهد هستیم.» اما آن‌ها مشخص نکردند دقیقا چه زمانی می‌توان انتظار عرضه به‌روزرسانی جدید نسخه رایانه‌های شخصی را داشت.

روز اول عرضه بازی Star Wars Jedi: Survivor به‌روزرسانی بزرگی برای بازی منتشر شد که به رفع باگ‌ها، بهبود عملکرد اجرایی بازی و مزایایی دیگر منجر می‌شود. بازی Star Wars Jedi: Survivor در استیم با واکنش منفی اکثریت کاربران مواجه شده و با بیش از 2100 نظر، وضعیت بازی روی “اکثرا منفی” قرار دارد. بیشتر این نظرات عملکرد ضعیف آن در اجرا روی رایانه‌های شخصی را نقد می‌کنند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *