گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ انتشار بازی STALKER 2 احتمالا توسط فروشگاه آلمانی لو رفت

به گزارش گیمین‌گرویتی، با توجه به اطلاعات درج شده در سایت خرده‌فروشی Plaion تاریخ انتشار بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl احتمالا 1 دسامبر (10 آذر) در نظر گرفته شده است.

این مورد اولین بار توسط Wccftech مورد توجه قرار گرفت. فروشگاه رسمی آلمانی Plaion بازی STALKER 2 را با تاریخ انتشار 1 دسامبر برای پی‌سی لیست کرده است. این فروشگاه بازی را به عنوان ترکیبی منحصر به‌فرد از تیر اندازی اول شخص، ترس و شبیه‌سازی توصیف نموده است. همچنین گفته شده که شاهد مکانیک‌های بقا برای گرسنگی، خواب و خون‌ریزی خواهیم بود. علاوه بر این، بازی دارای چرخه پویای روز و شب با تاثیر واقع‌گرایانه آب‌وهوا است.

این تاریخ ممکن است Placeholder باشد. با این حال، 1 دسامبر جمعه است (معمولا اکثر بازی‌ها جمعه‌ها عرضه می‌شوند). تاریخ عرضه Placeholder بسیاری از عناوینی که هنوز زمان انتشار رسمی و دقیقی ندارند 31 دسامبر ثبت شده است. این فروشگاه آلمانی همچنین سابقه لو دادن تاریخ انتشار بازی‌ها بدین شکل را دارد. اتفاقی مشابه برای نسخه سوئیچ Darksiders 2 رخ داده بود.

استودیوی GSC World هنوز تاریخ انتشار خاصی را تایید نکرده است. البته آن‌ها گفتند STALKER 2 در گیمزکام 2023 قابل بازی خواهد بود. بنابراین احتمالا بازی تقریبا آماده است.

این عنوان در ابتدا قرار بود آوریل سال 2022 عرضه شود، اما تا دسامبر 2022 تاخیر خورد. بعد از حمله روسیه به اوکراین، GSC مراحل توسعه را متوقف کرد و طبق گزارشات مدتی بعد در ماه مه کارها را دوباره از سر گرفت.

بازی ظاهرا تا نیمه اول سال 2023 تاخیر خورد. سازندگان مدتی بعد تایید کرد نمایشی برای همایش Xbox ندارند. البته گفتند مدتی بعدتر اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهند گذاشت.

این عنوان قرار است برای پی‌سی و ایکس باکس سریز ایکس/اس عرضه شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *