گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدیدی از Stalker 2 منتشر شد | بازی با تأخیر عرضه می‌شود

استودیو GSC Game World به طور رسمی اعلام کرد که بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl تا ۳ ماه اول سال ۲۰۲۴ با تأخیر مواجه شده است؛ بازی پیش‌تر قرار بود در ۳ ماه پایانی ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری اس/اکس، پی‌سی (از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز) عرضه شود. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

لازم به ذکر است که بازی روز اول انتشار برای سرویس گیم پس نیز در دسترس است. با وجود این اعلام شده Stalker 2 با تأخیر روانه بازار می‌شود، استودیو GSC Game World تریلری از بازی را با عنوان Bolts & Bullets در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Stalker 2 در رویداد Gamescom قابل بازی بود، اما طبق گفته‌های یکی از کاربران ردیت، بازی آن چیزی نیست که طرف‌داران منتظرش هستند و نسخه قابل بازی این عنوان با مشکلات زیادی مانند کرش های فراوان، باگ‌های متعدد و دیر بارگذاری‌شدن بافت‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کرد!

به Zone خوش آمدید.

منطقه‌ای ممنوعه در اطراف نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل که پر از تشعشعات، جهش‌یافته‌ها و ناهنجاری‌ها و همچنین اتفاقات غیرعادی که به طور مداوم ماجراجویان اطراف خود را فریب می‌دهد.

شکارچیان گنج در اعماق منطقه زندگی می‌کنند که گنجینه‌های پنهان و اسرار مرموز آنها را به خود می‌کشد؛ این افراد به‌عنوان استالکر شناخته می‌شوند. آیا حاضرید یکی از آنها شوید؟

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl یک نسخه کاملاً جدید در این سری افسانه‌ای است که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان از آن لذت می‌برند.

ترکیب منحصربه‌فرد از تیراندازی اول‌شخص، شبیه‌ساز قابل‌توجه و البته ترسناک به میادین بازگشته است؛ خود را در دنیای باز با جزئیات پیچیده، همراه با گرافیک نسل بعدی و روایتی غنی غوطه‌ور کنید؛ همه این موارد در فضای استرس و تنش‌زا با یک ماجراجویی مرگبار احاطه شده است.

بازی با کمک موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 در دست توسعه است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *