گیمینگرویتی

ثبت نام

همکاری انیمه SPY x FAMILY و بازی Street Fighter 6

شاید کمتر کسی انتظار همکاری SPY x FAMILY و Street Fighter 6 را داشت. با این حال به‌نظر می‌رسد چنین اتفاقی قرار است رخ دهد. به گزارش گیمین‌گرویتی، TOHO Animation روز شنبه طی پنل خود در Anime Expo اعلام کرد بازی Street Fighter 6 از شرکت CAPCOM با SPY x FAMILY CODE: White همکاری به عمل می‌آورند. در واقع اسکین‌هایی با تم SPY x FAMILY به Street Fighter 6 اضافه می‌شود تا برای فیلم جدید انیمه تبلیغات صورت گیرد.

فیلم SPY x FAMILY: White روز 22 دسامبر (1 دی) پخش می‌شود. این سینمایی کاری کاملا جدید با داستانی اصیل خواهد بود. Tatsuya Endo خالق مانگای اصلی بابت کار اصلی و طراح اصلی شخصیت‌ها شناخته می‌شود. او همچنین کار نظارت بر این فیلم را هم بر عهده دارد. Ichiro Okouchi هم فیلمنامه‌نویس آن خواهد بود. Kazuaki Shimada طراح شخصیت‌های اصلی و Kana Ishida طراح شخصیت‌های فرعی هستند. Kyoji Asano کارگردان اصلی انیمیشن است. Kazuhiro Furuhashi هم ناظر انیمیشن‌هاست. [K]NoW_NAME موسیقی‌های فیلم را تولید می‌کند و Shoji Hata هم مدیر بخش صداگذاری است.

فصل دوم انیمه در ماه اکتبر امسال (مهر-آبان) پخش می‌شود. نیمه اول فصل اول آوریل 2022 پخش شد. Crunchyroll نیمه اول را همزمان با انتشار آن پخش می‌کرد و دوبله انگلیسی آن را هم منتشر می‌کند. نیمه دوم فصل اول اکتبر 2022 پخش شد.

زبان انگلیسی مانگای اصلی توسط Viz Media منتشر می‌شود. بازی Street Fighter 6 چندی پیش برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و پی‌سی (استیم) در دسترس قرار گرفت. این بازی همچنین یک همکاری با عنوان Exoprimal هم به عمل آورده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *