گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

هم‌چون باد بهاری که به طبیعت پس از مدت‌ها تحمل سرما جان دوباره‌ای می‌بخشد، سری‌های جدید بهار آماده‌اند که جهان انیمه را پس از پشت سر گذاشتن یک زمستان شلوغ و پرهیجان همچنان قبراق و سرزنده نگه دارند. از آغاز پخش اقتباس تلویزیونی مانگاهای محبوب گرفته تا ادامه سری‌های محبوب قدیمی که مدت‌ها انتظارشان را می‌کشیدیم، همه چیز برای یک بهار سرگرم‌کننده و مفرح مهیاست. پس در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید تا گلچینی از بهترین انیمه‌های بهار را برای تماشا به شما معرفی کنیم.

 

Amaim Warrior at the Borderline

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

Amiam Warrior، حس و حال آن دست از انیمه‌های کلاسیک را دارد که در ژانر Mech قرار می‌گیرند. فصل اول Amaim Warrior at the Borderline پاییز امسال پخش شد و داستان دوره‌ای از ژاپن را روایت می‌کند که بعد از جنگی بزرگ به 4 منطقه‌ی نظامی مختلف تقسیم شده و برای کنترل کامل ژاپن، 4 گروه با هم درگیر‌ند. جنگ، سال‌ها پیش با کمک ربات‌هایی تحت نام Amiam پیش برده می‌شد و در حالی که در زمان حال روایت، بیشتر آمیام‌ها از بین رفته یا از کار افتاده‌اند، در بهبوهه‌ی درگیری 4 گروه نظامی، پسر بجه‌ی یتیم ۱۶ ساله‌ای یک Amiam خراب و قدیمی پیدا کرده و شروع به ساخت و تعمیر دوباره‌ی آن می‌کند. فصل اول انیمه تا اینجا پیش‌ می‌رود که Amou، پسر۱۶ ساله. به عنوان خیانت کار و تروریست شناخته می‌شود. او در مقابل این ناعدالتی ساکت‌ نمی‌ماند و به مبارزه بر می‌خیزد. بر اساس تریلر‌های منتشر شده از فصل دوم انیمه، روایت حول همان پلات قبلی می‌چرخد، اما نکته‌ای که توجه‌ام را جلب کرد، بزرگ بودن مقیاس همه‌ی المان‌ها نسبت به فصل اول انیمه است. اگر دنبال انیمه‌ای در سبک و سیاق Mech می‌گردید که از نمونه‌های کلاسیک این ژانر المان‌هایی با خود داشته‌ باشد، Amiam Warriors می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. فصل جدید انیمه آوریل ۲۰۲۲، فروردین ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

 

 

Bubble

با فیلم‌نامه‌ای ازGen Urobuchi، نویسنده‌ی سری Puella Magi Madoka Magica انیمه‌ی Bubble در بُعد دیگری از توکیو روایت می‌شود که در آن قوانین جاذبه وجود ندارد و تیمی پارکورکار از محیط شهر به‌عنوان زمین بازی خود استفاده می‌کنند. اما زمانی که یکی از اعضا به دریا سقوط می‌کند، توسط دختری که ناگهان در مقابلش ظاهر می‌شود، نجات پیدا می‌کند. دختری به نام Uta.

پس از نجات پسر پارکور‌کار محبوب توسط Uta، صدایی شنیده می‌شود که تنها این دو نفر قادر به شنیدن آن هستند. اورابوچی نویسنده‌ی فیلمنامه در رابطه با این موضوع می‌گوید: «سعی کردم برداشت متفاوتی از کلیشه‌ی پری‌دریایی داشته باشم. به جای اینکه دختری بعد از عاشق شدن تبدیل به حباب یا پری‌دریایی شود، حبابی متصور شدم که بعد از عاشق شدن تبدیل به دختر شود.»

Bubble به کارگردانی Tetsuro Araki که سابقه‌ی کار در انیمه‌هایی مانند DeathNote, Attack on Titans و Sword Art Online را دارد. حباب به تاریخ ۲۸ آوریل۷، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اکران جهانی می‌رسد.

 

Deaimon

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

Deaimon اقتباسی است از مجموعه‌ی مانگای خانم Rin Asano که سابقاً در مجله‌ی Kodansha منتشر می‌شده است. از کار‌های سابق خانم آسانو می‌توان به فاینال فانتزی ۱۵ و Pengaea اشاره کرد.

محوریت داستان انیمه حول Nagomu می‌چرخد که در خانواده‌ای بزرگ شده که به شغل خانوادگی شیرینی‌پزی مشغول هستند تا اینکه ناگومو به دنبال پیگیری علاقه‌ی شخصی خود یعنی موسیقی با خانواده‌اش وداع می‌کند. اتفاق‌های خوب برای ناگامو زمانی تمام می‌شود که خبر بدحالی پدرش به او می‌رسد و مجبور است تا به خانواده و مغازه‌یشان بازگردد و وظیفه‌ی مدیریت شیرینی‌پزی به دوش او می‌افتد. مدتی که ناگامو دور از خانواده بوده‌ است دختری به نام Itsuka در کیک‌پزی مشغول به کار می‌شود و نکته‌ای نیز  وجود دارد و آن عدم آشنایی ایتسوکا با پدر و مادر خودش است. به همین دلیل با بازگشت ناگامو، او حکم پدر معنوی دخترک می‌شود. اما دریغ اینکه ایتسوکا به دلیل ترک خانواده از ناگامو دلگیر است.

کارگردانی انیمه بر عهده‌ی آقای Fumitushi Oizaki است که سابقه‌ی همکاری در قسمت‌های مختلف انیمه‌هایی مانند Evangelion, Hellsing و Afro Samurai را دارد.

 

 

Establishment in Life

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

هیچ فصلی در دنیای انیمه بدون انیمه های جدید و اختصاصی خودش نیست. Establishment in Life نیز یکی از عناوین جدید در این فصل است. این عنوان توسط تورو گانیکوچی که بر روی عناوینی همچون کد گیاس و وان پیس کار کرده، خلق شده است. این یکی از معدود پروژه‌هاییست که از هرگونه مانگا و یا گرافیک ناول و یا لایت ناولی اقتباس نشده و اثری کاملا اورجینال است. انیمه در سبک علمی تخیلی قرار دارد.

خلاصه داستان به شرح است که در آینده دور، بعد از رسیدن به اوج میزان جمعیت، جمعیت زمین شروع به کم شدن می کند. هوش مصنوعی برای کمک به حفظ گونه‌های جانوری و مدیریت اکوسیستم توسعه داده می شود؛ یک آزمایش بزرگ برای تنوع و گوناگونی بشریت. از طریق مهندسی ژنتیک، گونه‌های متنوعی از انسان‌ها مثل افراد حیوان مانند، موجودات جادویی و بسیاری دیگر در یک شهر بزرگ که با دیوارهایی به نام کلاستر (گروه و خوشه) خلق می شوند که هر کدام متناسب با افرادی است که در آن‌ها زندگی می کنند. زندگی آن‌ها و سیستم مرتبا به جهت بقای آن‌ها توسط این هوش مصنوعی حفظ و نگهداری می شود.

ساخت این عنوان توسط استودیو پالیگان پیکچرز انجام می‌شود که در کارنامه خود ساخت و خلق آثاری همچون سه‌گانه انیمه سینمایی گودزیلا، بعضی از سری انیمیشن‌های استاروارز، پسیفک رایم، ترنسفورمرز و شش ابرقهرمان را نام برد. کارگردانی این عنوان برعهده‌ی آقای گورو هیرویوکی هاشیموتو است. ناظر پروژه و فیلمنامه نویس این عنوان جناب شوجی گاتوه است. این انیمه برای ماه آپریل 2022 برنامه برنامه ریزی شده است.

 

Fanfare of Adolescence

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

تشخیص این که سرنوشت انیمه‌های اورجینال، علی‌الخصوص انیمه‌های ورزشی اورجینال، قرار است چه شود واقعا پیش‌بینی سخت و مشکلی است. با این وجود Fanfare of Adolescence (به ژاپنی Gonjou no Fanfare) حداقل در ظاهر خود را کمی نسبت به رقبا جدا کرده.

Fanfare of Adolescence در مورد چند پسر 15 ساله، با پیش زمینه‌های مختلف و متفاوت است که یکجا جمع شده‌اند و هدفشان یک چیز است؛ تبدیل شدن به یک اسب سوار ماهر. هر چند به نظر نمی‌آید در ستون‌های داستان و انگیزه شخصیت‌ها، این عنوان خیلی کار خاص و چهارچوب شکنی در ژانر ورزشی باشد ولی حداقل ورزش اسب سواری به عنوان هسته اصلی یک عنوان ورزشی اتفاق نادری است که می‌تواند برای طرفداران این ژانر جذاب باشد (اگر Umamusume را فاکتور بگیریم. آن انیمه یکخورده زیادی در این زمینه عجیب و غریب می‌زند).

Fanfare of Adolescence قرار است توسط استدیوی Lay-Duce و به کارگردانی آقای Makoto Katou ساخته و پخش شود. تیمی که کارنامه‌اش را اکثرا کارهای متوسط تشکیل می‌دهد. به صورت کلی به نظر نمی‌رسد FoA کارت خیلی قدرتمندی برای تمایز خود در این ژانر—چه به لحاظ کیفی چه به لحاظ محتوایی—داشته باشد. ولی بعید هم هست که در نهایت اثر بدی از آب دربیاید. اثری است که برای طرفداران این ژانر ارزش امتحان 3 قسمت اول را دارد.

 

KAGUYA SAMA: LOVE IS WAR-Ultra Romantic (Season 3)

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

در چند سال اخیر که پخش انیمه سریالی «کاگویا ساما-عشق یک جنگ است» آغاز شده، این اثر به مرور تبدیل به یک برند و الگو در دنیای انیمه شده است. با کمدی گیرا و دلچسب، فرم هنری خلاقانه و هیجان‌انگیز و رمنس (Romance) ملایم ولی در عین حال عمیق در بطن داستان، کاگویا ساما اکنون دارای یک مجموعه کم‌نظیر از مولفه‌های کلاسیک مدیوم در عالی‌ترین شکل ممکن آن است. هم‌چنین طنز بی‌پروا و بزرگسالانه‌ای که به اقتضای سینین (Seinen) بودن اثر در داستان جریان دارد، به نکته قوت انیمه مبدل شده است. زیرا طنز انیمه با اینکه مخاطب بزرگسال دارد و از این رو محدودیت‌های شونن شاملش نمی‌شود، باز هم به دام لودگی نمی‌افتد و برای پر کردن بخش‌های کمدی بی‌مهابا از حقه جادویی فن‌سرویس (Fan Service) استفاده نمی‌کند. ترکیب همه این‌ها در کنار هم باعث شد که این سری محبوبیت بسیاری در میان انیمه‌بازان پیدا کرده و خیلی زود طرفداران پروپاقرص خودش را بیابد. به طوری که پس از اتمام هر فصل، روند ساخت فصل بعدی انیمه به سرعت تایید و برنامه‌ریزی شد. حالا و بعد از مدتی شک و تردید مربوط به ادامه اقتباس تلویزیونی کاگویاساما، پخش فصل سوم با عنوان KAGUYA SAMA: LOVE IS WAR-Ultra Romantic به زودی در فصل بهار آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد که در گروه تولید انیمه تغییر خاصی ایجاد نشده و مانند دو فصل پیش، استودیو A-1 Pictures کار ساخت این سری را به کارگردانی شینیچی اوماتا برعهده خواهد داشت. از دیگر آثاری که توسط این استودیو به تولید رسیده اند می‌توان به عناوین مشهوری مانند Sword Art Online ، Fairy Tales و The Seven Deadly Sins  اشاره کرد.

 

Kingdom Season 4

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

پس از وقایع فصل سوم و پایان مهم آن که رویدادهای مهمی در جهت رشد چندین و چند کاراکتر بود، اکنون به ایستگاه چهارم این داستان می‌رسیم؛ جایی که پس از پیروزی ارتش شین بر ارتش های متحد و شکست کامل اتحاد دشمنان، اکنون وقت استراحت، بازآرایی و تجدید قوا برای رویای ایجاد یک چین متحد است. چیزی که با توجه به مانگا از این فصل انتظار می‌رود این است که تمرکز بیشتری به مسائل داخلی امپراتوری و انتقام کیوکای داشته باشد.

بنابرخلاصه رسمی منتشر شده از سمت استودیو، داستان پس از نبرد ارتش متحد علیه پادشاهی شین دنبال می‌شود و ای سی (اینگ ژنگ) در شرف برداشتن قدم بعدی خود برای متحد کردن چین است، اما کسانی هستند که درحال برنامه‌ریزی برای آغاز جنگ دخلی هستند.

فصل جدید نیز همچنان توسط استودیو پیروت و استودیو ساین‌پست ساخته خواهد شد و همچون فصل پیشین از استایل دو بعدی بهره مند خواهد بود. کارگردانی همچون فصل پیشین توسط آقایان کنیچی ایمایزومی و کازویا مونما انجام داده خواهد شد، همچنین آقایان ریوسوکه هاگیوارا، توموکازو ایزومی وریوسوکه موری باری دیگر تهیه کنندگی این عنوان را بر عهده خواهند داشت. تاریخ پخش برنامه ریزی شده این عنوان نیز مورخ 20 فروردین سال 1401 خواهد بود و به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

 

Komi Can’t Communicate (Season 2)

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

انیمه Komi Can’t Communicate  ، با اینکه موردانتظارترین انیمه پاییز گذشته بود باز هم نتوانست به آن صورت که انتظار می‌رفت رضایت انیمه‌بازان را به خود جلب کند. نکته اینجاست که انیمه کومی سان اصلا انیمه بدی نیست، بلکه یک انیمه واقعا مفرح و جذاب است. مساله اصلی دردسری است که همیشه برای اقتباس از مانگاهایی با پایه روایت موقعیت به جای روایت داستان وجود دارد. برای مثال جوجوتسو کایزن (Jujutsu Kaisen) در هر اپیزود کاملا پیرو خط داستانی مانگاست و تا زمانی که بتواند به داستان وفادار باقی بماند، شیوه روایت در وهله دوم از لحاظ اهمیت قرار می‌گیرد. اما کومی سان یک مانگا بر اساس موقعیت است و انیمه مجبور است فضایی که در مانگا طراحی شده است را دقیقا بازسازی کند. که با توجه به تفاوت مدیوم‌ها تقریبا ممکن نیست. اما از آن جایی که پتانسیل‌های داستانی کومی سان بیشتر از چند موقعیت کمدی است، انیمه هم‌چنان توانسته سر پای خودش باقی بماند. از آن سو یکی دیگر از دغدغه‌های طرفداران سری کومی سان طراحی بصری انیمه  و به خصوص خود کاراکتر شوکو کومی بود. اما ساتو ماسورو (satou masaru)، کارگردان هنری انیمه و همکارانش در استودیو OLM از این آزمون دشوار سربلند بیرون آمدند. با همه این‌ها استقبال از انیمه در اندازه‌ای بود که شرکت شوئیسا اجازه تولید فصل دوم انیمه را صادر کند.  داستان اصلی انیمه درباره یک پسرک معمولی دبیرستانی است به نام تادانو هیتو هیتو است که به طرز اتفاقی با محبوب‌ترین دختر مدرسه، یعنی شوکو کومی برخورد می‌کند. در این برخورد او در می‌یابد که کومی‌ سان قادر به برقراری ارتباط با دیگران نیست و در حقیقت از این کار وحشت دارد. تادانو که حالا متوجه تمام ماجرا شده تصمیم می‌گیرد تا هر جور که شده به کومی سان کمک کند. پخش فصل دوم انیمه Komi Can’t Communicate از بهار سال جاری آغاز خواهد شد.

 

 

Odd Taxi Movie: in the Woods

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

هیچ کس انتظار نداشت استدیویی که عمده کارنامه‌اش را انیمه‌های سری پوکمون تشکیل می‌دهد طی 12 قسمت یکی از بهترین آثار اورجینال چند سال اخیر را، آن هم در ژانر بزرگسال، به اسم خود بزند. ولی استدیوی OLM دقیقا همین کار را با Odd Taxi انجام داد و در سال شلوغی مثل 2021، یکی از بهترین انیمه‌های سال را بیرون داد.

حال تقریبا چیزی حدود یک سال بعد از اتمام دوره پخش انیمه سریالی قرار است فیلمی تحت عنوان Odd Taxi Movie: in the Woods در سینماها به اکران دربیاید. برای کسانی که با Odd Taxi آشنا نیستند، داستان این سریال انیمه‌ای در مورد شیر دریایی خسته و مریض احوالی به نام اودوکاوا (Odokawa) است که تنها در آپارتمان خود زندگی محقری دارد و راننده تاکسی است. اما قتل مرموز یک دانش آموز دبیرستانی کلید زننده حوادثی می‌شود که اودوکاوا و افراد نزدیکش را به مجموعه عجیب و غریبی از شخصیت‌های مختلف وصل کرده و یک درامای اسرار آمیزی را شکل می‌دهد که اودوکاوا باید راه خود را از میان آن پیدا کند.

Odd Taxi Movie: in the Woods فیلم سینمایی‌ای است که جریان دوازده قسمت انیمه را در یک فیلم دو ساعته خلاصه کرده و به غیر از آن کاملا یک بخش جدید از وقایع بعد از پایان انتهایی انیمه سریالی را نیز به همراه خود دارد که باید برای کسانی که انیمه اصلی را پارسال دیده‌اند جذاب باشد.

 

Shikimori’s Not Just a Cutie

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

انیمه «شیکیموری فقط زیبا نیست» داستان پسر نوجوانی را به نام ایزومی وایت می‌کند که زندگی‌اش پر از بدشانسی و حوادث ناگوار بوده است. ایزومی همواره با مصدومیت و بدن زخمی به خانه برمی‌گردد و از روحیه بدی برخوردار است. این شرایط تا زمان ملاقات وی با دختری به نام شیکیموری ادامه پیدا می‌کند اما پس از آن زندگی‌اش دگرگون می‌شود. ایزومی، شیکیموروی را دختری زیبا، جذاب و دوست داشتنی معرفی می‌کند که گاهی اوقات بسیار ترسناک می‌شود.

انیمه شیکیموری فقط زیبا نیست از روی مانگایی با همین نام به نویسندگی Keigo Maki و در سبک کمدی، عاشقانه و برش زندگی توسعه یافته است. ساخت این انیمه را شرکت Doga Koba بر عهده داشته و «ریوتو ایتاه» (Ryota Itoh) کارگردان آن است. از دیگر آثار این شرکت می‌توان به Plastic Memories، New Game! و Myself; YourSelf اشاره کرد.

انیمه سینمایی شیکیموری فقط زیبا نیست در 21 فروردین 1401 شروع به پخش می‌کند.

 

Spy x Family

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

اسم رمزی: Twilight. حرفه: خبره‌ترین و زبردست‌ترین جاسوس سرزمین وستالیس. او تمام گذشته‌اش را از بین برد تا به میهنش خدمت کند. تاریخچه فعالیت او برای سازمان جاسوسی کشورش پر است از ماموریت‌های مختلف، خطرناک و دشوار که تمامی آن‌ها را با موفقیت از سر گذرانده است. اما اکنون او سخت‌ترین و مهم‌ترین ماموریت دوران حرفه‌ایش را پیش روی خود می‌بیند. جدیدترین ماموریت او، تشکیل یک خانواده است! انیمه SPY×FAMILY اقتباسی از یک مانگا با همین عنوان است که توسط تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) نوشته و طراحی شده و از سال 2019 نیز در سایت Shonen Jump+ به صورت آنلاین انتشار یافته است.در حقیقت مانگای SPYxFAMILY ترکیبی است از سه مانگای وان‌شات (One-Shot) که اندو پیش از این که به مجموعه شونن جامپ پلاس بپیوندد برای مجله جامپ اسکوئر (Jump Square) نوشته بود. عرضه مانگا Spy X Family از اواخر مارچ 2019 در سایت شونن جامپ پلاس آغاز شد و فقط دو ماه بعد از انتشار آنلاین، کمپانی شوئیسا (Shueisha / صاحب امتیاز مجله شونن جامپ) چاپ نسخه فیزیکی این سری را نیز آغاز کرد. CloverWorks و Wit Studio، دو استودیوی مشهور صنعت انیمه به صورت مشترک روند ساخت اقتباس تلویزیونی Spy x Family  را برعهده دارند و با پخش چندین تریلر از انیمه، حسابی انیمه‌بازان را به شوق آورده‌اند. به طوری که اکنونSpy x Family  از موردانتظارترین انیمه‌های فصل بهار به شمار می‌آید و تعداد بسیاری از طرفداران دنيای انیمه بی‌صبرانه منتظر آغاز پخش این سری هستند.

 

Summer Time Rendering

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

اثری دیگر از استودیو OLM. این استودیو در فصل پیش انیمه Police in a Pod را پخش کرد و در فصل بهار با انیمه‌ای حال و هوای تابستانی به میدان آمده است. این عنوان که در ژانر معمایی و پارانرمال قرار می‌گیرد، اقتباسی از مانگایی به همین نام است که توسط یاسوکی تاناکا نوشته و طراحی شد. انتشار این مانگا از اکتبر 2017 تا فوریه 2021 به طول انجامید. همچنین یک اقتباس لایو-اکشن و یک اتاق فرار نیز از این عنوان رونمایی شده است.

خلاصه داستان نیز بسیار جالب است: شینپی پس از مرگ والدینش با خواهران کونوفه زندگی کرده است، اما اکنون از آنان جدا شده و حالا در توکیو زندگی می‌کند. همه چیز با مرگ یکی از دو خواهر به نام اوشیو تغییر می‌کند و شینپی مجبور می‌شود که به خانه بازگردد. علت مرگ او غرق شدن اعلام شده است، اما با این حال شینپی معتقد است که تمام این قضیه بودار است چرا که در اطراف گردن اوشیو نشانه هایی از کبودی نمایان است. شینپی تصاویری از اوشیو را می‌بیند که از او درخواست نجات میو، خواهر دیگر را می‌کند، اما آیا درنهایت قادر است که سرنوشت خود و دوستانش را تغییر بدهد؟

کارگردانی این عنوان توسط آقای آیومو واتانابه انجام می‌شود. همچنین نمایشنامه این عنوان توسط آقای هیروشی سکو که برای عناوینی همچون: حمله به تایتان و جوجیتسو کایزن شناخته شده است، نوشته شده است. آغاز پخش انیمه نیز مورخ 26 فروردین 1401 است.

 

The Dawn of the Witch

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

انیمه «طلوع ساحره» داستان نبردی را روایت می‌کند که بیش از 5 قرن در جریان بود. این جنگ بین راهبان کلیسا و جادوگران رخ داد و در نهایت به صلح انجامید. صلحی کوتاه مدت که به سرعت از بین رفت و از خاکسترهای جنگ قبلی شعله‌های جدیدی زبانه کشید.

در این میان فردی به نام «سابل» (Sable) به عنوان هنرجوی جدیدی آکادمی جادوی پادشاهی ونیاس پذیرفته می‌شود. سابل به دلایل نامعلوم حافظه خود را از دست داده و هیچ خاطره‌ای تا پیش از ثبت‌نام در آکادمی ندارد. وی به همراه چندین نفر دیگر مأمور می‌شوند تا برای مقابله با یک شورش به نقاط دوردست سفر کنند و پرده از راز حوادث اخیر بردارند.

انیمه طلوع ساحره بر اساس لایت ناول پرطرفداری با همین نام، نوشته «کاکرو کباشیری» (Kakeru Kobashiri) تولید می‌شود. این مانگا همچنان در حال انتشار بوده و شرکت Kodansha این کار را برعهده گرفته است. این انیمه توسط استودیوهای TBS و Bit Grooove Promotion در سبک اکشن ماجراجویی، کمدی و فانتزی توسعه یافته است و پخش آن از در 19 فروردین 1401 شروع می‌شود. از دیگر آثار TBS می‌توان به Clannad، K-ON، Fate/Stay night و Platinum End اشاره کرد.

 

The Quintessential Quintuplets Movie

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

یا به ژاپنی همان Gou-toubun no Hanayome Movie، سومین و آخرین بخش از انیمه اقتباس شده از مانگای معروفی به همین نام است. بعد از دو فصل موفقی که TQQ در سال‌های 2019 و 2021 داشت، حال اندک بخش‌های باقی مانده از مانگا که مرتبط با آرک نهایی داستان هستند قرار است در قالب یک فیلم سینمایی در ژاپن به اکران دربیاید.

توضیح در مورد داستان The Quintessential Quintuplets ساده است. روایت این انیمه پیرامون پسری به نام اوئسوگی فوتارو (Uesugi Fuutarou) است که علی رغم هوش سرشار و عملکرد عالی در مدرسه به شدت دچار مشکل مالی است و باید هر طور شده از خواهر کوچکترش حمایت کند. برای همین علی رغم اکراه اولیه، او پیشنهاد تدریس خصوصی به خواهران پنج قلوی ناکانو (Nakano) را قبول می‌کند. پنج خواهری که جدا از عملکرد تحصیلی فاجعه‌شان، هر کدام مشکلات عدیده خودشان را دارند و فوتارو باید هر طور شده برای به دست آوردن پاداش‌اش مشکلات این خواهران پنج قلو را حل کرده و نمرات‌شان را بهبود دهد. داستانی که پیش زمینه فوق العاده‌ای برای یک داستان رومنس-حارم پنج طرفه است و موفقیت دو فصل انیمه به وضوح این موضوع را ثابت می‌کند.

با این وجود به عنوان کسی که مانگا را تا انتها خوانده باید بگویم که پایان The Quintessential Quintuplets حقیقتا جزو نقاط قوت سری به حساب نمی‌آید و نمی‌توان تضمین کرد طرفداران سری با رضایت کامل از آن سالن سینما بیرون بیایند. ولی خب شاید اقتباس انیمه‌ای بتواند در این زمینه بهبودهایی ایجاد کرده و اثر نهایی بهتری نسبت به مانگا در مقابل ما قرار دهد. باید صبر کرد و دید.

 

The Rising of the Shield Hero Season 2

انیمه‌های مورد انتظار بهار 1401

شرکت فانیمیشن (Funimation) و گلاویژن (Glovision) در سال 2019 بر اساس لایت ناول «ظهور قهرمان سپر» (The Rising of the Shield Hero) انیمه‌ای با همین نام تولید کرده و به نمایش گذاشتند و به زودی فصل دوم آن نیز در سبک ماجراجویی و فانتزی شروع می‌شود. از دیگر ساخته‌های فانیمیشن می‌توان به «کیمیاگر تمام فلزی»، «آکادمی قهرمانان» و «اشتیاین گیت» اشاره کرد. گلاویژن نیز آثاری همچون Basilisk: Ouka Ninpouchou را در پرونده خود دارد.

داستان این انیمه زندگی 4 شهروند عادی ژاپنی امروزی را روایت می‌کند که به پادشاهی «ملرومارک» (Merlromarc) احضار می‌شوند؛ کشوری که چندین قرن است دچار فاجعه و ویرانی شده است. به این 4 قهرمان شمشیر، نیزه، کمان و سپر داده می‌شود تا با آشوب پیش آمده مقابله کنند. نائوفومی ایواتانی (Naofumi Iwatani)، شخصیت اصلی داستان به سپر مجهز می‌شود؛ اما این سپر بسیار ضعیف بوده و خودش نیز توانایی تهاجم بالایی ندارد به همین دلیل مورد تمسخر واقع می‌شود. نائوفومی برای کسب شهرت و اثبات خود سفر سختی را آغاز می‌کند. داستان در فصل دو نیز به ادامه این سفر و ماجراجویی‌های نائوفومی می‌پردازد.

این انیمه در 17 فروردین 1401 به نمایش در می‌آید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *