گیمینگرویتی

ثبت نام

چکیده‌ی نقد‌ها و نمرات Marvel’s Spider-man: Miles Morals ؛ اولین بازی نقد شده‌ی PlayStation 5

بازی Spider-man: Miles Morals جز عناوین روز عرضه‌ی PlayStation 5 می‌باشد. به گزارش گیمین‌گرویتی به تازگی نقد‌ها و نمرات این بازی منتشر شدند و گواه از یک تجربه‌ی سرگرم کننده می‌دهند.

DarkStation – 100

بدون تکرار کردن و سر هم کردن صفحات مختلف در مورد اینکه این بازی چگونه‌ است و چگونه تمام کارهایی که باید انجام می‌دهد، بگذارید بدون در نظر گرفتن اینکه این بازی یک بازی روز عرضه برای PS5 است بگویم که این بازی یک پدیده‌است. من خیلی یه گفت‌و گو در مورد Spider-man علاقه ندارم، اما وقتی این بازی را تمام کردم یه همسرم نگاه کردم و گفتم: “من دیگر یک بازی Spider-man سفید را نمی‌خواهم، من می‌خواهم که Spider-man 2 هم ماجراجویی Miles Morals باشد.” این شخصیت، این جهان همان چیزهایی هستند که من برایشان اینجا هستم، امیدوارم که بار دیگر با Miles Morals مشغول به تاب خوردن شوم زیرا که این اولین بازی‌ این مجموعه است که واقعا یک چیز ویژه‌است.

Game Informer – 90

بدون صفحات بازگذاری و رهگیری پرتو زیبا. نسخه‌ی PlayStation 5 بازی Marvel’s Spider-man: Miles Morals یک کوزه‌گر تکنیکی است که همواره شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این نسخه حالت ایده‌آل برای تجربه‌ی این بازی است. حس کردن جریان زهر از طریق کنترلر بسیار جذاب است. البته منظور من این نیست که نسخه‌ی PS4 بسیار عقب تر از PS5 است، به هر حال Marvel’s Spider-man 2018 یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های نسل هشتم است و کیفیت Miles Morals هم در همان حد است. شروع مجدد و قابلیت Fast Travel در PS4 یک مترو سواری کوتاه و صفحه‌های بارگزاری‌ دارند (که در نسخه‌ی Ps5 وجود ندارند.)، شاید کیفیت بصری نسخه‌ی PS4 در حد نسل بعد نباشد اما همچنان زیباست و ارزش بازی کردن دارد.

HardCore Gamer – 80

بازی Marvel’s Spider-man 2018 به خوبی توانست مجموعه‌ی بازی Spider-man را زنده کند و Miles Morals هم یک پیگیری عالی برای آن است. INSOMNIAC بازی ای را ساخته که از بازوهای نسخه‌ی قبلی استفاده می‌کند تا یک داستان جدید را روایت کند و برخی ویژگی‌های گیم‌پلی جدید را عملی کند. داستان بازی خیلی غافلگیر کننده نیست اما عالی تعریف شده و تمرکز خوبی بر ساخت و پردازش شخصیت Mile Morals و دوستان و خانواده‌ی او دارد.

Guardian – 80

به مانند Uncharted: Lost Lagecy که یک ماجراجویی کوتاه‌تر ولی مکمل بود، Miles Morals هم از چیزهای زیادی از تمرکز محدود تر خود به دست می‌آورد. داستان بازی خیلی خلاقانه نیست اما پر از قلب است و به شکل نبوغ آمیزی جذاب است و صحنه‌های اکشن‌ بازی بسیار قابل لمس و شهودی حس می‌شوند. پیام کلی بازی این است که اعتماد به نفس واگیر دار است و عمل یک فرد می‌تواند کل جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. هرگز تصور نمی‌کردم که همچین پیامی از یک ابرقهرمان جنجگو به ما منتقل شود اما این اتفاق افتاد. در سال ٢٠٢٠ بسیاری مردم به مثبت‌نگری نیاز دارند و هرجا آن را بیابند قدردان آن خواهند بود.

Push Square – 80

بازی miles Morals چیزی بیشتر از تناسخ Spider-man 2018 به نسل نهم نیست. تغییرات گیم‌پلی احتمالا تاثیری برکسانی که نتوانستند عاشق اثر قبلی Insomniac شوند ندارد، اما همه از داستان این نسخه‌ی فرعی لذت می‌برند. شخصیت‌های خوب، فعالیت‌های زیاد و برخی از صحنه‌های یکتای بازی یک ماجراجویی ابرقهرمانی الزامی را می‌سازند. همینطور با یک توسعه‌‌دهنده از این‌ دست، صبر کردن برای دنباله‌ی واقعی Spider-man 2018 سخت است.

Telegraph – 60

به صورت ناگریزی بازی بر روی PS5 احساس نگرانی را به ما می‌داد که شاید این بازی عملا یک دموی تکنینی برای کنسول باشد، اما Insomniac لیاقت قدردانی دارد، زیرا که توانسته است یک محصولی ارائه دهد که، هم به خاطر شباهت‌هایش هواداران نسخه‌ی اول را راضی کند و هم هویت کاملا مستقل خود را داشته باشد.

ميانگين نمرات بازی در متاکریتیک : ٨۴

اینطور که به نظر میان با یک بازی جذاب و سرگرم کننده طرف هستیم. بازی Marvel’s Spider-man: Miles Morals در تاریخ ١٢ نوامبر(=٢٢ آبان) همزمان با PlayStation 5 بر روی Ps5 و PS4 منتشر می‌شود.

نظرتان در مورد نمرات Marvel’s Spider-man: Miles Morals را با ما درمیان بگذارید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *