اخیرا شرکت Bandai Namco بسته‌ای را به برندن سندرسون ارسال کرده است. سندرسون نیز این بسته را در طول یکی از برنامه‌های زنده خود باز نمود. او را بیشتر بخاطر نویسندگی مجموعه رمان‌های Stormlight و Misborn می‌شناسند.

به گزارش گیمین‌گرویتی، برندن سندرسون بسته‌ای بزرگ از بازی Elden Ring دریافت کرده است. در این بسته مواردی مثل شمشیر، شنل و سایر آیتم‌های مربوط به Elden Ring وجود دارند. مهم‌تر از همه اینکه نامه‌ای هم از طرف Bandai Namco همراه با این پکیج به سندرسون ارسال شده بود. وی گفت:

در نامه نوشته که به همکاری با من علاقه‌مند هستند. در واقع من هم همین‌طور؛ من در ذهن خود ایده‌ای برای آن‌ها دارم. پس احتمالا متن ایده خود را برای آن‌ها ارسال کنم تا ببینم نظرشان چیست.

این نویسنده در ادامه گفت از قبل ایده‌ای برای ساخت یک بازی Soulsborne آماده کرده بود. Soulsborne نامی است که طرفداران From Software برای تمام عناوین این استودیو یعنی بازی‌های Bloodborne ،Demon’s Souls ،Dark Souls ،Sekiro و Elden Ring در نظر گرفته‌اند.

بازی Elden Ring هم در واقع با همکاری جرج مارتین ساخته شده است. سندرسون در گذشته گفته بود آن‌ها باید به جای مارتین از او برای همکاری درخواست می‌کردند:

من همیشه برای هرچیزی ایده‌ای دارم. مثلا با خود می‌گویم اگر قرار باشد یک بازی Soulsborne بسازم، چه کارهایی برای آن می‌کنم؟ دقیقا همین فکر را هم برای داستان Magic: The Gathering در ذهن خود داشتم. من 4 سال را به گسترش یک داستان از Magic: The Gathering اختصاص دادم تا اگر روزی Magic با من ارتباط برقرار کند و بگوید قصد همکاری دارد، من هم پاسخ مثبت بدهم و بگویم از قبل ایده‌ای داشتم و آن‌ را می‌نویسم. همین کار را هم کردم.

همین طرز فکر را با یک بازی Soulsborne هم پیش خود داشتم. مشخصا تصمیم‌گیرنده نهایی من نیستم. اما ایده آن در ذهن من است. پس احتمالا شما در آینده خبرهایی از من بشنوید. من ایده‌هایی دارم… در واقع همیشه ایده دارم.

استودیوی From Software استودیویی مستقل است. اما آن‌ها همکاری بلند مدتی با Bandai Namco برای ساخت عناوینی مثل سری Dark Souls و Armored Core داشته‌اند.

برندن سندرسون سال گذشته مدعی شد چندین سال است که روی یک بازی مشغول کار بوده و انتظار داشت همان سال از بازی رونمایی شود. البته این رونمایی هرگز صورت نگرفت.

رمان‌های مورد تحسین Mistborn از سندرسون در مه 2021 یک کراس اور با Fortnite هم دریافت کرد. سندرسون اوایل 2022 هم در یک برنامه زنده گفت:

استودیوی From Software تصمیم گرفته برای ساخت یک بازی فانتزی با رمان‌نویسی فانتزی همکاری کند، مگر نه؟ و در نهایت هم دیدیم برای این همکاری به جای شخصی مثل من که از دوران King’s Field آن‌ها را دنبال می‌کردم، شخصی را انتخاب کردند که روزهای خود را به پست گذاشتن درباره لیگ فوتبال آمریکایی اختصاص می‌دهد. من حتی بازی‌های آن‌ها را در لیست 10 عنوان برتر عمر خود قرار دادم. واقعا این‌ها پیش خود چه فکر می‌کنند؟ آن‌ها سراغ جرج رفتند و با وی یک بازی ساختند. من پیش خود گفتم جرج که اصلا بازی‌های ویدیویی انجام نمی‌دهد و هیچ ایده‌ای ندارد.

علی‌رغم نگرانی‌های سندرسون اما Elden Ring چندی پیش در دسترس قرار گرفت و به موفقیت‌های زیادی چه از نظر امتیازات و چه از نظر عملکرد تجاری دست یافت. با این حال، همکاری سندرسون و Bandai Namco هم برای ساخت یک عنوان Soulsborne می‌تواند نتیجه جالبی به‌همراه داشته باشد.