گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: یک بازی معرفی نشده دیگر در سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

سال 2023 تاکنون بسیار پربار بوده و با نگاهی به عناوین آینده می‌فهمیم که روند فعلی همچنان ادامه خواهد داشت. البته فعلا لیست بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای امسال تاکنون سبک بوده و تا به الان تنها بازی بزرگی که آن‌ها برای عرضه در سال جاری تایید کرده‌اند، Marvel’s Spider-Man 2 است. با این حال، ممکن است بازی دیگری هم توسط پلی استیشن امسال عرضه شود که هنوز درباره آن چیزی نمی‌دانیم.

به گزارش گیمین‌گرویتی، یکی از کارمندان بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌نام Dylan S. که آرتیست جلوه‌های بصری است، در حساب Linkedin خود نوشته که برای خلق «جلوه‌های واقع‌گرایانه در فیلم‌ها، تلویزیون و بازی‌ها» کار کرده است. او ذکر کرده که روی بازی God of War Ragnarok کار کرده و نکته جالب‌تر اینجاست که در پروفایل خود راجع به یک پروژه دیگر برای سال 2023 نوشته که هنوز معرفی نشده است.

هنوز کسی نمی‌داند او به چه پروژه‌ای اشاره می‌کند. شاید منظور وی بازی آنلاین مستقل The Last of Us از استودیوی ناتی داگ باشد. هنوز از پروژه آنلاین The Last of Us به‌طور رسمی و کامل رونمایی نشده و تاریخ انتشار آن هم مشخص نیست.

جدا از این‌ها طبق اطلاعات لو رفته، سونی در اواخر ماه میلادی جاری نمایش جدید پلی استیشن را برگزار می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های سال 2023 را آنجا خواهیم شنید. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *