گیمینگرویتی

ثبت نام

از دی‌ال‌سی Separate Ways و مد VR بازی Resident Evil 4 رونمایی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی،سونی در جریان رویداد State of Play خود در روز پنج‌شنبه، حالت واقعیت مجازی (VR) رایگان بازی ترسناک Resident Evil 4 از CAPCOM را به نام “VR Mode” برای این زمستان معرفی کرد. همچنین اعلام شد که دی‌ال‌سی جدید به نام “Separate Ways” در تاریخ 30 شهریور منتشر خواهد شد.

در این به‌روزرسانی، شخصیت Ada Wong به عنوان یک بازیکن، به همراه Albert Wesker، به دی‌ال‌سی رایگان “The Mercenaries” اضافه خواهند شد.

دی‌ال‌سی”Separate Ways” یک داستان جانبی بود که با نسخه اصلی بازی Resident Evil 4 در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و در این مینی‌گیم بازیکنان نقش Ada Wong را ایفا می‌کردند.

و حالت VR بازی Resident Evil 4 برای دستگاه PlayStation VR2 برای PlayStation 5 سازگار خواهد بود.

این بازی در تاریخ ۲۴ مارس برای PlayStation 5، Xbox Series X|S و PC منتشر شد و تا تاریخ ۷ آوریل بیش از ۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته توانست بفروشد. این بازی دارای “داستان ریمیک” و یک سبک هنری گرافیکی جدید بر اساس موتور مخصوص RE شرکت است.

شرکت CAPCOM بازی Resident Evil 4 را در سال ۲۰۰۵ برای GameCube منتشر کرد. بعداً آن را برای PlayStation 2 نیز عرضه کرد. این شرکت از آن زمان بازی را به دستگاه‌های PlayStation 4، PlayStation 3، Wii، Wii U، Xbox 360، Xbox One، دستگاه‌های iOS و Android و PC پورت کرده است. این بازی در مه ۲۰۱۹ برای کنسول Switch عرضه شد. همچنین در اکتبر ۲۰۲۱ نسخه واقعیت مجازی این بازی برای سیستم هدست Oculus Quest 2 منتشر شد. داستان بازی درباره‌ی تلاش Leon S. Kennedy برای نجات دختر رئیس‌جمهور آمریکا می‌باشد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *