گیمینگرویتی

ثبت نام

CDPR به بدقولی خود نسبت به مایکروسافت و سونی اذعان می‌کند؛ احتمال شکایت سونی از کمپانی لهستانی

چند صباحی است که صنعت گیم روزهای پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد، یکی از موردانتظارترین عناوین چند سال، Cyberpunk 2077 اخیر منتشر شده و پس از عرضه حواشی زیادی پیرامون آن را گرفته است. از عملکرد فنی فاجعه آمیز بازی، تا میانگین نمره ۵۵ روی پلی استیشن ۴، تا ریفاند بازی از طریق سونی و مایکروسافت، من جمله مواردی بودند که CD Project RED این روزها درگیرش است، آمل به نظر می‌رسد که این آغاز ماجراست و هنوز اتفاقات زیادی در شرف رخ دادن هستند.

به گزارش گیمین‌گرویتیگیمین‌گرویتی، اخیرا سرمایه‌گذاران CDPR و هیئت مدیره این کمپانی با یکدیگر دیداری داشته‌اند که در این ملاقات در خصوص جریانات پیرامون Cyberpunk 207 صحبت شده است. در این کنفرانس اضطراری، از مدیران پرسیده شد که چگونه بازی توانسته از فیلتر تایید صلاحیت سونی و مایکروسافت عبور کند و شرایط فعلی برعهده چه کسی می‌باشد، که Michal Nowakowski، یکی از اعضای هیئت مدیره CDPR جواب داده: «در خصوص پروسه تایید صلاحیت بازی، مطمئنا سونی و مایکروسافت قول ما مبنی بر اصلاح بازی تا روز انتشار را باور کرده بودند که به هر دلیلی، به سرانجام نرسید.»

همانطور که خواندید، مدیران CDPR هم می‌دانستند که بازی خراب است و هم سونی و مایکروسافت را مطلع کرده بودند، اما باز هم اعلام نکردند که این عنوان کامل نشده و در همان روز معین اقدام به عرصه نمودند. با توجه به سخنان گفته شده برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که سونی در پی شکایت و دادخواهی از CD Project RED می‌باشد چرا که در قوانین مندرج، Misleading یکی از کارهایی است که پیمانکار با ارتکاب آن مجرم شناخته می‌شود، حال باید دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا کمپانی لهستانی شرایط را بهتر از وضع کنونی می‌سازد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

4 پاسخ به “CDPR به بدقولی خود نسبت به مایکروسافت و سونی اذعان می‌کند؛ احتمال شکایت سونی از کمپانی لهستانی”

  1. BEHZAD گفت:

    هی داره خنده دارتر میشه

  2. BEHZAD گفت:

    هی داره خنده دارتر میشه

  3. TheDragonGhost گفت:

    واقعا این شایعات از کجا میاد؟؟
    خدا میدونه اون اشخاصی که این شایعات رو درست میکنن، چه هدفی دارن
    ولی هیچ وقت ارزش CD P با این همه این اخبار کم نمیشه

  4. TheDragonGhost گفت:

    واقعا این شایعات از کجا میاد؟؟
    خدا میدونه اون اشخاصی که این شایعات رو درست میکنن، چه هدفی دارن
    ولی هیچ وقت ارزش CD P با این همه این اخبار کم نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *