گیمینگرویتی

ثبت نام

سونی نصف بازی‌های لایو سرویس خود را تاخیر زد

به گزارش گیمین‌گرویتی،سونی اعلام کرد که نیمی از بازی‌های آنلاین لایو سرویس ارائه شده توسط شرکت به تاخیر افتاده‌اند. این خبر توسط رئیس موقت SIE هیروکی توتوکی، اعلام شد.

سونی اکنون قصد دارد تا سال مالی ۲۰۲۵ شش بازی لایو سرویس را منتشر کند. این کاهش از 12 بازی که شرکت ابتدا برای همان دوره برنامه‌ریزی کرده بود، صورت گرفته است. این تصمیم پس از مشاوره با توسعه‌دهنده بازی Destiny 2 یعنی Bungie اتخاذ شده است که وضعیت بازی‌های کنونی را بررسی کرد. این تاخیر به دلیل نگرانی‌ها در مورد کیفیت 6 بازی تأخیری یافته‌اند.

هیروکی توتوکی مدیر بخش بازاریابی سونی در گزارش مالی جدیدی تأیید کرد که شرکت هنوز به داشتن یک فهرست بزرگ از بازی‌های لایو سرویس اعتقاد دارد. او تاکید کرد که بازی‌های به تأخیر افتاده همچنان جزو استراتژی بلندمدت سونی برای ارائه مجموعه‌ای از عناوین لایو سرویس به پلی‌استیشن باقی می‌مانند. Bungie نیز بخش اساسی این استراتژی است و تجربه آنها با Destiny بسیاری از جهت‌گیری‌های شرکت را هدایت می‌کند.

این پیشروی شدید شرکت در جهت بازی‌های لایو سرویس در ماه‌های اخیر واضح بود. شوکیس پلی‌استیشن ماه خرداد عناوینی همچون Helldivers 2، Fairgames، Concord و یک ریبوت از شوتر علمی-تخیلی Marathon از Bungie را به عنوان بخشی از این برنامه تأیید کرد. عناوین چندنفره در دنیاهای Horizon و The Last of Us نیز تأیید شده‌اند، همراه با یک IP جدید از استودیوی لندن. هنوز مشخص نیست کدام یک از این پروژه‌ها جزو بازی‌های به تأخیر افتاده هستند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *