گیمینگرویتی

ثبت نام

ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog در سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد

در حالی که فیلم Sonic در ابتدای امسال برای اکران در سینماها کمی مشکلات داشت، اما خوشبختانه در ادامه منتشر شد.
منتقدان و مخاطبان، همگی از فیلم Sonic the Hedgehog رضایت داشتند و آن را اقتباسی موفق و شگفت آور از سری بازی ویدیویی معروف، ذکر کردند.
در صنعت فیلم و سینما، فیلمی که موفق شود به احتمال زیاد ادامه آن نیز ساخته خواهد شد.
در وبسایت رسمی BC Creative Film Commission، سازمانی که بر پروژه‌های تلویزیونی در بریتیش کلمبیا مناظره می‌کند، لیستی به نام “Emerald Hill” منتشر کرد.
همانطور که طرفداران سونیک با آن آشنایی دارند، این اشاره‌ای به فیلم جدید Sonic the Hedgehog 2 خواهد بود و در ادامه تایید شد که فرایند تولید این فیلم قرار است در تاریخ مارس ۲۰۲۱ (اسفند ماه) شروع و در ماه مه به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر بنظر می‌رسد دنباله این فیلم یک سال قبل از اکران در بهار ۲۰۲۲، فیلم برداری خواهد شد.
بزرگ‌ترین سوالی که در مورد ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog وجود دارد، این است که آیا ممکن است به دلیل همه گیری COVID-19، تاخیری در اکران وجود داشته باشد؟
ساخت بسیاری از فیلم‌های تلویزیونی با اجرای دستورالعمل‌های جلوگیری از COVID-19، در بسیاری از نقاط جهان از سر گرفته شده، اگرچه به دلیل افزایش موارد مبتلا به ویروس کرونا، ساخت چندین فیلم متوقف یا به تاخیر افتاد.
سریال The Witcher بدلیل محدودیت‌هایی که بخاطر بیماری COVID-19 اجرا شد، نتوانست بخوبی ساخت فصل دوم خود را شروع کند.
اولین فیلم سونیک در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و در مقایسه با سایر فیلم‌های اقتباس از بازی‌های ویدیویی، با استقبال گرم منتقدان روبرو شد.
تا این لحظه، فیلم Sonic the Hedgehog به عنوان یکی از پردرآمد‌ترین فیلم‌ها در سراسر جهان شناخته شده، هرچند که این فیلم قبل از فراگیری بیماری کرونا، در سینماها اکران شد.
پس از موفقیت‌های زیادی که فیلم سونیک کسب کرد، توسط استودیوهای Paramount Pictures و SEGA Sammy رسما اعلام شد، که دنباله آن در دست ساخت است و قرار است در آوریل ۲۰۲۲ اکران شود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *