گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر: برخی بازی‌ها در Xbox Series S سریعتر لود می‌شوند

فیل اسپنسر، رئیس اکس‌باکس، در مصاحبه با کوتاکو پیش‌بینی کرد که در نهایت Xbox Series S به علت قیمت پایین‌تر نسبت به Xbox Series X فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد. سپس از اسپنسر خواسته شد که دو کنسول را با یکدیگر مقایسه کند.

با اینکه Xbox Series X همچنان در مرکز توجهات قرار دارد، اسپنسر صادقانه ابراز کرد که Xbox Series S او را غافلگیر کرده و به تحسین نرخ فریم ریت و سرعت لودینگ این کنسول پرداخت.

“صادقانه بگویم که نحوه عملکرد Series S مرا غافلگیر کرد.”

اسپنسر به این نکته نیز اشاره کرد که برخی بازی‌ها در Series S سریعتر از Series X لود می‌شوند، زیرا رزولوشن گرافیکی پایین‌تری را لود می‌کند.

هفته گذشته Tomas Sala، توسعه‌دهنده عنوان The Falconeer، نیز عنوان کرده بود که از عملکرد Series S شگفت‌زده شده و تجربه استفاده از دو کنسول را “بسیار مشابه” دانسته بود.

“قدرت Series S یکی از بزرگترین سوپرایزها برای من بود. سخت افزاری منحصر به فرد در اندازه‌ای بسیار کوچک. کنسول نسل بعدی قدرتمندی است. شما تجربه خیلی مشابهی با Series S و Series X خواهید داشت.”

سرعت لود بازی The Falconeer در هر ۲ کنسول اکس‌باکس برابر با ۱۳ ثانیه است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

0 پاسخ به “فیل اسپنسر: برخی بازی‌ها در Xbox Series S سریعتر لود می‌شوند”

  1. هر روز داره دلایل بیشتری برای خرید این کنسول مشخص میشه، لودینگ بهتر، فریم ریت بهتر، قیمت پایین‌تر… واقعا برای افرادی مثل ما توی این شرایط، سری اس راه نجاته!

  2. هر روز داره دلایل بیشتری برای خرید این کنسول مشخص میشه، لودینگ بهتر، فریم ریت بهتر، قیمت پایین‌تر… واقعا برای افرادی مثل ما توی این شرایط، سری اس راه نجاته!

  3. واقعا هر روز مایکروسافت بیشتر ثابت میکنه که مشتری براش مهم و ارزشمند هستش. درسته که پول حرف اولو میزنه ولی مایکرو همیشه به فکر بعدنشم هست چون هر چی مشتری راضی تر باشه طول مدت حضور و خریدارش بیشتر میشه. واقعا لذت بردم از این خبر. خیلی ممنون

  4. واقعا هر روز مایکروسافت بیشتر ثابت میکنه که مشتری براش مهم و ارزشمند هستش. درسته که پول حرف اولو میزنه ولی مایکرو همیشه به فکر بعدنشم هست چون هر چی مشتری راضی تر باشه طول مدت حضور و خریدارش بیشتر میشه. واقعا لذت بردم از این خبر. خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *