گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر انیمه Solo Leveling شخصیت‌های داستان را نشان می‌دهد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی Chugong نویسنده انیمه Solo Leveling از لیست بازیگران اصلی آن رونمایی کرد. تریلر Solo Leveling در این سایت منتشر شده که شخصیت‌ها و صداپیشگان هریک را نشان می‌دهد. این انیمه زمستان سال 2024 پخش خواهد شد.

Crunchyroll اقتباس انیمه‌ای این مجموعه را طی پنل خود در همایش Anime Expo معرفی شد. در توضیحات داستانی آن آمده است:

«بیش از یک دهه از اتفاقات ناگهانی دروازه‌ها می‌گذرد؛ دروازه‌هایی که مسیری برای اتصال دنیای ما با بعد متفاوتی هستند. از آن زمان تاکنون انسان‌های خاصی قدرت‌های ماوراء الطبیعه به‌دست آورده‌اند. این افراد را شکارچی‌ها صدا می‌زنیم. شکارچی‌ها با فتح دانجن‌های داخل دروازه‌ها زندگی خود را می‌گذرانند. در دنیایی از مصرف کنندگان سرسخت قدرت‌ها، Jinwoo Sung شکارچی با رتبه پایینی است که به عنوان ضعیف‌ترین شکارچی کل بشریت شناخته می‌شود. یک روز، Jinwoo با ورود به 2 دانجن سطح بالایی که در درون یک دانجن سطح پایین دیگری مخفی بوده‌اند، به شکل مرگباری آسیب می‌بیند. در همان زمان ماموریت مرموزی سر راه او سبز می‌شود. در نزدیکی مرگ، Jinwoo تصمیم به پذیرفتن ماموریت می‌گیرد تا در حالی که دیگران قصد افزایش سطح ندارند، خود او با انجام این کار سطح خود را بالا ببرد.»

Shunsuke Nakashige (با سابقه کار روی Mother of the Goddess’ Dormitory) کارگردانی این انیمه سریالی را در A-1 Pictures بر عهده دارد. Noboru Kimura (با سابقه کار روی Gundam Build Divers و Nyaruko: Crawling With Love!) نویسنده اصلی خواهد بود. Tomoko Sudo (سابقه کار روی Alice in Borderland و Fragtime) شخصیت‌ها را طراحی می‌کند. Hiroyuki Sawano (سابقه کار روی Attack on Titan و Blue Exorcist در کنار Kill la Kill و Mobile Suit Gundam UC) آهنگ‌ساز انیمه است. Crunchyroll پخش آن را در خارج از آسیا انجام می‌دهد.

اقتباس مانهوایی (کلمه‌ای که کره‌ای‌ها برای کمیک استفاده می‌کنند) از مجموعه رمان‌های Solo Leveling که تصویرسازی آن توسط DUBU انجام شد مارس سال 2018 در خدمات Webtoon شروع به پخش کرد و دسامبر 2021 به پایان رسید. Yen Press مانهوا و مجموعه رمان‌های اصلی را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

شرکت Kadokawa مانهوا را به زبان ژاپنی تحت عنوان Ore Dake Level-Up na Ken (یا I’m the Only One Who has Leveled Up) منتشر می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *