گیمینگرویتی

ثبت نام

تاریخ پخش انیمه Solo Leveling مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، کرانچی‌رول (Crunchyroll) و آنیپلکس (Aniplex) اعلام کرده‌اند که انیمه‌ی اقتباسی Solo Leveling از مانهاوای (Manhwa) کره‌ای با همین نام، در تاریخ 16 دی (6 ژانویه) 2024، به‌صورت جهانی پخش خواهد شد.

 

انیمه‌ی سریالی Solo Leveling، از رمان‌ آنلاین پرفروش Solo Leveling به نویسندگی چاگانگ (Chugong) اقتباس کرده است؛ رمانی که با تصویرسازی‌های انجام شده توسط DUBU، بعدتر تبدیل به کمیک دیجیتالی و مانهاوا در سال 2018 شد.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید انیمه مورد انتظار Solo Leveling

آسا سوهیرا (Asa Suehira)، مدیر ارشد محتوا در کرانچی‌رول، بیانیه‌ی زیر را راجع به انیمه‌ی مورد بحث منتشر کرده است:

ما در کرانچی‌رول، مدام به‌دنبال راه‌های خلاقانه به‌منظور متصل کردن بیننده‌های جهانی‌ خود با داستان‌هایی جذاب و زیبا هستیم. انیمه‌ی Solo Leveling، یک انیمه‌ی سریالی جذاب است که نظر طرفداران را از اقصی نقاط کشور به خود جلب کرده است، و ما خوشحالیم که می‌توانیم مانهاوای خارق‌العاده‌ی این اثر را به‌صورت انیمه‌ای منتشر کنیم. همکاری کرانچی‌رول با آنیپلکس، نشان‌دهنده‌ی تعهد ما نسبت به تولید آثار باکیفیت و متنوع است که با بیننده‌هایمان ارتباط برقرار می‌کند.

 

جینوو سانگ (Jinwoo Sung) که به‌عنوان ضعیف‌ترین شکارچی رتبه‌ی E دربین تمام انسان‌ها شناخته می‌شود، تلاش می‌کند تا در جنگ زنده بماند. متاسفانه او بین قبض‌های بیمارستان مادرش، شهریه‌های خواهرش، و ناامیدی وی از شغل خود، چاره‌ای ندارد تا زندگی‌اش را به‌خطر بیاندازد.

در نتیجه، زمانی که دستمزد بیشتری از راه می‌رسد، جینوو سانگ آن را قبول می‌کند؛ اما با موجودی رو‌به‌رو می‌شود که قدرتش از هرکسی که او می‌شناسد بیشتر است! آیا جینوو می‌تواند برای رهبر حرب که یک دست خود را از دست داده است و تنها طبیبی که می‌تواند او را خوب کند، راه نجاتی پیدا کند؟

انیمه‌ی Solo Leveling، توسط استودیوی تحسین‌شده‌ی ای-1 پیکچرز (A-1 Pictures)، سازنده‌ی آثاری چون Sword Art Online، به‌همراه موشن‌گرافیک‌های انجام شده توسط پروداکشن آی.جی (Production I.G) که سابقه‌ی کار روی انیمه‌هایی مانند Attack on Titan و PSYCHO-PASS را نیز دارد، ساخته می‌شود. این انیمه، توسط شانسوکه ناکاشیگه (Shunsuke Nakashige) که روی Sword Art Online کار کرده است، کارگردانی می‌شود. دست‌اندرکاران دیگر انیمه‌ی مورد بحث شامل هیرویوکی ساوانو (Hiroyuki Sawano) که روی Attack on Titan کار کرده است، به‌همراه گروه سبک کی‌پاپ (K-pop)، TOMORROW X TOGETHER هستند که وظیفه‌ی آهنگسازی را بر عهده دارند. طراحی شخصیت‌ها نیز توسط توموکو سادو (Tomoko Sudo)، و طراحی هیولاها توسط هیروتاکا توکودا (Hirotaka Tokuda) انجام می‌شوند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *