گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی Fatal Fury: City of Wolves به نمایش در آمد

به گزارش گیمین‌گرویتی، SNK در طول مسابقه بازی‌های مبارزه‌ای EVO 2023 تریلر Fatal Fury: City of the Wolves را به نمایش گذاشت که نسخه جدیدی از این مجموعه مبارزه‌ای است. همچنین صدای شخصیت‌های Mai ،Jenet ،Marco و Griffon Mask در کنار مواردی دیگر در طول این تریلر نشان داده شدند.

SNK این بازی جدید را در مسابقه سال گذشته EVO معرفی کرده بود. بیش از دو دهه از عرضه آخرین نسخه جدید می‌گذرد.

Fatal Fury (شناخته شده با نام Garō Densetsu در ژاپن) یکی از نمادین‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای SNK است. ریشه برخی از معروف‌ترین شخصیت‌های این شرکت مثل Terry Bogard، Andy Bogard، Mai Shiranui، Blue Mary و Geese Howard به این مجموعه بر می‌گردد. Fatal Fury: King of Fighters سال 1991 برای دستگاه‌های آرکید عرضه شد. آخرین نسخه هم با نام Garou: Mark of the Wolves سال 1999 در دسترس قرار گرفت. مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای دیگر SNK به‌نام The King of Fighters کراس اور Fatal Fury و Art of Fighting بود و شخصیت‌های آن‌ها از مهره‌های اصلی این مجموعه تا به امروز محسوب می‌شوند.

مجموعه بازی‌های Fatal Fury الهام‌بخش ساخت انیمه‌های Fatal Fury: Legend of the Hungry در سال 1992، انیمه Fatal Fury 2: The New Battle در سال 1993 و Fatal Fury: The Motion Picture در سال 1994 شد. طراحی شخصیت هر 3 انیمه بر عهده Masami Obari بود. وی کارگردانی سومین انیمه هم بر عهده داشت. انتشار این 3 انیمه توسط Discotek Media صورت گرفت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *