گیمینگرویتی

ثبت نام

نسخه بازسازی شده Solitude در Skyrim با Unreal Engine 5 ظاهری خیره‌کننده دارد

شهر Solitude عنوان Skyrim با موتور آنریل انجین 5 دوباره ساخته شد و ظاهری خیره کننده دارد.

با گذشت بیش از ده سال از انتشار، The Elder Scrolls V: Skyrim همچنان یکی از محبوب ترین بازی هایی است که تا به امروز انجام می شود. با این حال، بازسازی مدرن با بهره مندی از آخرین فناوری بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، همانطور که در ویدیوی جدیدی که این هفته به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد، برجسته شده است.

این ویدئوی جدید که توسط لئو تورس در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، بخش دیگری از یک پروژه در حال انجام برای تجسم شهرهای Tamriel به صورت واقع گرایانه‌تر و با مقیاس دقیق است که بازسازی پایتخت Skyrim یعنی، Solitude را با شانزده برابر جزئیات نشان می‌دهد. این شهر با استفاده از Unreal Engine 5.3.1 با استفاده از ترکیبی از مدل‌های شخص ثالث و دارایی‌های سفارشی که در Blender مدل‌سازی شده و در Mixer بافت‌دار شده‌اند، رندر شده است. نانیت برای مدل‌ها و شاخ و برگ استفاده و لومن برای نورپردازی و بازتاب جهانی استفاده شد، و نتایج، نیازی به گفتن نیست، خیره کننده است، با وجود اینکه چنین شهر بزرگی از نظر گیم پلی کاملاً عملی نیست.

بیشتر بخوانید: بازی The Elder Scrolls 6 از همان سیستم ارتقای لول Skyrim استفاده خواهد کرد

در حالی که این بازسازی Skyrim تنها یکی از بسیاری پروژه های مستقل است که از Unreal Engine 5 استفاده می کند، بازی های بیشتری که با این موتور ساخته شده اند با گذشت زمان منتشر می شوند. آخرین مورد عنوان Lords of the Fallen است، بازی‌ای که ظاهر بسیار خوبی دارد اما از نظر گیم‌پلی نمی‌تواند کیفیت بخش بصری خود را تکرار کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *