گیمینگرویتی

ثبت نام

اوپنینگ بازی Silent Hope توسط استدیو انیمه‌ساز A-1 Pictures ساخته می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی Marvelous روز چهارشنبه هفته گذشته ویدیوی اوپنینگ بازی Silent Hope را منتشر کرد. A-1 Pictures اوپنینگ انیمه‌ای را ساخته است. موسیقی “Division” توسط گروه راک Kami wa Saikoro o Furanai ساخته شده است.

شرکت XSEED Games و Marvelous روز 28 سپتامبر (6 مهر) بازی را در ژاپن و 3 اکتبر (11 مهر) در غرب منتشر می‌کنند. پلتفرم‌های مقصد آن نینتندو سوئیچ و پی‌سی (نسخه پی‌سی 12 مهر در ژاپن عرضه می‌شود) خواهند بود.

شرکت XSEED Games در توصیف بازی Silent Hope آورده است:

«جست‌وجو کنید، بجنگید و آیتم بسازید تا 7 قهرمان متفاوت خود را در دنیای تراژیک Silent Hope قوی‌تر سازید. این عنوان دانجن‌محور به روزهای باشکوه اکشن نقش‌آفرینی باز می‌گردد؛ اما با طعمی امروزی. با رانمایی The Princess با عمق The Abyss می‌روید و رازهای این قلمرو پادشاهی که دورانی با عظمت بود و اکنون به نابودی کشانده شده را کشف کنید.

با قوی‌تر کردن قهرمانان خود بین The Abyss و Base Camp رفت‌وآمد کنید. طبقات خطرناک دنیای زیرین را جست‌وجو کنید تا گنج و مواد مورد نیاز خود را بیابید. سپس به پناهگاه خود بازگردید تا وسایل جدیدی برای پیشروی مراحل بسازید. ابزاری که ساخته‌اید را در سفر با خود حمل کنید تا تعداد زیادی از دشمنان ترسناکی که منتظرتان هستند را از میان بردارید. امید دنیایی بدون کلمات در چیست؟ شما.»

دنیای بازی Silent Hope با مجموعه Rune Factory از Marvelous یکسان است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *