گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Silent Hill Ascension منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، روز جاری تریلری جدید از تجربه استریمینگ تعاملی Silent Hill: Asecnsion منتشر شد. علاوه بر تریلر، اطلاعات جدید هم در رابطه با این پروژه به اشتراک گذاشته شد. داستان و نتایج آن با تصمیمات بازیکنان رقم می‌خورد. سرنوشت شخصیت‌ها هم در دستان شماست. درنمایش اخیر این عنوان می‌توانید هیولاهای جدید و ترسناک آن را هم ببینید.

پروژه Silent Hill Ascension به تصمیمات بازیکنان برای نتیجه‌گیری سرنوشت شخصیت‌های خود تکیه می‌کند. این کار قرار است به نحوی انجام شود که فراتر از استانداردهای بازی‌های ویدیویی خواهد بود. بازی داستان شخصیت‌‌ها را در ماجراجویی‌‌‌های ترسناک‌شان از نقاط مختلف جهان دنبال می‌کند. در هر داستان هیولاهایی وجود دارند که قصد جان عزیزان شخصیت‌ها را دارند. این هیولاها می‌خواهند با استفاده از گناهان و ترس‌های سرکوب شده هر شخصیت، سلامتی روانی‌شان را هم از آن‌ها بگیرند.

بازیکنان ترس Silent Hill Ascension را به‌صورت جمعی در مقایسی بزرگ تجربه می‌کنند. با استفاده از فناوری استریمینگ Genvid برای ایونت‌های زنده Massive Interactive، بازیکنان با همدیگر اتفاقات داستان را تصمیم‌گیری می‌کنند. این تصمیمات مستقیما و دائما روی سرنوشت شخصیت‌ها تاثیر می‌گذارد. بازیکنان تصمیم می‌گیرند چه کسی زنده بماند و چه کسی بمیرد.

کریس امارال، کارگردان هنری در استودیوی Bad Robot Games، در رابطه با Silent Hill Ascension گفت:

«ما قدم بزرگی برداشتیم تا دنیایی رویایی در Silent Hill Ascension با حضور شخصیت‌‌های پر جزئیات و ترسناک، هیولاهای ماورایی و جو درگیر کننده بسازیم. تیم ما به صداگذاری و طراحی بصری بسیار افتخار می‌کند. محیط‌های پر جزئیات، جو ترسناک و شخصیت‌ها و هیولاهای واقع‌گرایانه تجربه ترس را بهبود زیادی می‌بخشند. این موارد با یکدیگر چیزی را خلق می‌کنند که یک Silent Hill خالص است و در عین حال حسی منحصر به‌فرد در این مجموعه دارد.»

با انتشار تریلر اخیر، صفحه توئیتر Silent Hill Ascension هم ایجاد شد که دنبال کنندگانی را به خود جذب کرده است. مشخصا مخاطبانی وجود دارند که همچنان کنجکاو هستند تا بدانند کار این پروژه به کجا می‌رسد. Silent Hill Ascension اواخر سال 2023 در دسترس قرار می‌گیرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *